Gilera Dna wil niet meer vonken!!

jimknibbe

Knibbe
Hey,
Ik heb een tijdje terug (3 maanden geleden) een Gilera Dna gekocht van marktplaats. Hij deed het goed maar naar een warmloper ging het kut. het ene na het andere ging kapot dat hebben we allemaal gefixt alleen naar is het probleem dat hij niet meer wil vonken:r. Ik heb er nieuwe ontsteking in gedaan en nieuwe Bobine/CDI en nieuwe bougie en bougie dop. maar het werkt nog steeds niet. hebben jullie misschien een oplossing:D
Gr. Jim
 
Advertisement - register to remove this

wat voor ontsteking heb je eigenlijk ? leg is uit , als je een bougie in je bougiedop doet en je houdt hem op je frame , en je kickt , vonkt ie dan , wat doet ie nu wel precies en wat niet , ik wil je graag helpen maar dan moet ik meer info hebben
 
wat voor ontsteking heb je eigenlijk ? leg is uit , als je een bougie in je bougiedop doet en je houdt hem op je frame , en je kickt , vonkt ie dan , wat doet ie nu wel precies en wat niet , ik wil je graag helpen maar dan moet ik meer info hebben
Ik heb een standard ontsteking met vliegwiel en pickup enz. maar als ik me bougie in me bougiedop heb dan tegen het frame houd krijg ik geen vonk
 
Back
Top