Gilera DNA trekt niet goed en komt niet opgang

Michah_R

New Member
Beste Lezers

Heb een oude DNA gekocht en opgeknapt alleen heb ik het probleem dat hij niet lekker optrekt.
Als ik gas geeft maakt de scooter veel toeren en heeft een doodpunt daarna schiet het vol in de toeren maar de scooter gaat niet echt voorruit.

Het lijkt erop dat de scooter te veel lucht krijgt.

Ben een leek in scooters ben al blij dat ik hem startend heb gekregen.

De volgende onderdelen zitten op de scooter

70cc mhr
cabrateur van dell orto 17.50
Standaard lucht filter
Rode trekveer

In de vario kan ik niks vinden alleen dat de snaar van Malossi is. Van de oude eigenaar heb ik begrepen dat hij destijds veel aan veranderd heeft

Heb de lucht al geprobeerd af te stellen maar volgens een kennis is het een sproeier probleem. Heb een setje spoeier gekregen maar ik weet niet wat normaal in een 70cc hoort. Hoor graag van jullie welke sproeier het best werkt op een 70cc en waar het aanligt dat hij niet lekker rijdt.


Thanks GUYS
 
Advertisement - register to remove this

Te lichte rollen?

Sproeier zou ik niet durven zeggen dat is vooral zelf aanvoelen. Ik zou gokken op sproeier tussen 85 en 100.Wat voor kleur heeft de bougie?
Altijd met een grootste maat beginnen en dan in stapjes naar een kleinere maat totdat hij niet meer stottert.
Daarna nog bougie controleren.
 
Ik heb bijna het zelfde alleen heb ik 50cc 17mm carm 6,5 gram ruilen, als ik gas geef komt hij boven de 8000 toeren en trekt langzaam op, ik heb een verstelbare koppeling, geen idee welke drukveer die is zo oud daar zit geen kleur op en blauwe trekveer
Post automatically merged:

En als hij koud is komt hij niet vooruit zowat en is net een rookmachine met blauwe rook
 
Ik heb bijna het zelfde alleen heb ik 50cc 17mm carm 6,5 gram ruilen, als ik gas geef komt hij boven de 8000 toeren en trekt langzaam op, ik heb een verstelbare koppeling, geen idee welke drukveer die is zo oud daar zit geen kleur op en blauwe trekveer
Post automatically merged:

En als hij koud is komt hij niet vooruit zowat en is net een rookmachine met blauwe rook
Niemand?
 
Te lichte rollen?

Sproeier zou ik niet durven zeggen dat is vooral zelf aanvoelen. Ik zou gokken op sproeier tussen 85 en 100.Wat voor kleur heeft de bougie?
Altijd met een grootste maat beginnen en dan in stapjes naar een kleinere maat totdat hij niet meer stottert.
Daarna nog bougie controleren.
???
 
Vincent 43 heeft ingebroken in het draadje van Mischa-r vandaar de verwarring . Vincent daarom is het beter een eigen draadje aan te maken , zo krijg je alleen maar verwarring
 
Back
Top