[Gilera dna] 180cc blok onder 50cc frame?

mono

Well-Known Member
hey all,

Ik heb een vraagje,
Kan er onder een gilera dna 50cc een 180cc blok door alleen het blok te vervangen,een motoruitlaat en een extra schokdemper eronder te zetten?

want ik wil dit eigenlijk heel graag doen (a)

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Er zijn idd van die stangen te koop waarbij je het framedeel waar je op zit verbindt met het stuurgedeelte zodat je een stevige fiets-achtige constructie krijgt.
Wat voor een 180cc blok btw? Ik wil namelijk ook wel ooit een flink motorblokje onder mn phantom (A)
 
Een origineel dna frame is sterk zat, net als bijna alle scooter frames. 180cctje komt standaard zon 18pk uit rollen dacht ik, dus dat moet makkelijk kunnen.

Hij zal gewoon een blok van een runner 180 bedoelen denk ik.
 
Dat hoop ik dan maar voor em, hoor soms toch wel es nare verhalen. Zelf zou ik hem wel verstevigen. En ik ga over een tijdje ook maar es op zoek naar een runner 180 blokje, lijkt me wel leuk (A)
 
Dat hoop ik dan maar voor em, hoor soms toch wel es nare verhalen. Zelf zou ik hem wel verstevigen. En ik ga over een tijdje ook maar es op zoek naar een runner 180 blokje, lijkt me wel leuk (A)

ooit een DNA gezien?
volgens mij niet :)
anders had je wel geweten hoe dat frame eruit zag en zou je weten dat er geen buis tussen te maken is..
en die buizen zijn eerder voor stijfheid in de bochten dan voor de versteviging :)


ontopic:
om een extra schokbreker plaatsen moet daar wel plek voor zijn op het frame..
weet niet of dit het geval is..
 
Frame verstevigen is niet nodig, 180CC Dna heeft indentieke frame.
ook de remmen van de 50cc DNA zijn zelfde als 125/180cc.
een standaard 180cc, komt maar 14-15 Pk uit rollen......
 
Mijn 180cc Zip zat ook niet dubbel gevouwen :+ bedoel als een scooter een sprintblok hebben kan, kan ie zon 180 blokje helemaal wel hebben :)
 
Frame is identiek ook de ophanging van een 2de veer is aanwezig. Alleen moet je wel echt een dna blok hebben of je moet met een runner velg achter willen rijden.
 
Back
Top