giler runner rst ontgrensd loopt maar 55

runner-rst

New Member
hallo
t probleem is al volgt ik heb pas een gilera runner rst gekocht met een yasuni r erop na dat ik m wegreed viel t me op dat hij echt een best rare dip had hij trok heel slecht en na 4/5 seconden trok hij pas "redelijk" ik vond die yasuni niks dus heb een sito gekocht en m daar op af gesteld 5.5 rolletjes witte drukveer blauwe trekveren gelijk een nieuwe vsnaar luchtfilter en bougie ook bij gedaan de dip is weg maar hij loopt maar 55 alles is ontgrensd dus dan zou hij toch wel al 75 gpe moeten lopen?

edit: er zit ook een 17.5mm do op met sproeier 72
 
Advertisement - register to remove this

Snelheid is nooit gegarandeerd. Maar dit klinkt gewoon als beter afstellen en dat is gewoon even uitzoeken. Dus eerst zeker weten dat je verbranding in orde is en dan naar de vario/koppeling kijken.
 
In de sito zit een uitlaat prop in.. Niet vreemd dat hij dan ook niet harder gaat. Op dit moment ben je wel WOK vrij..
Bij verwijdering dan niet meer.. Dus rijd je veel op plekken waar politie controlles zijn.. Dan zou ik zelf toch eens heel goed bij je zelf afvragen of je wel die prop eruit zou moeten halen.
 
Back
Top