zippie078
Well-Known Member
Avond,
Zoals de titel zegt weet ik niet zo goed welke cilinder ik aan wil schaffen voor mijn NRG 172 project. Er komt een LC hexagon blok onder welke ik al heb. Hier zit al een gilardoni 172 cilinder op.
Hier heb ik de compressie van gemeten en is 7,9 bar wat in mijn ogen niet slecht is maar ook niet zo denderend.
Nu zit ik dus te twijfelen welke cilinder ik aan zal schaffen. Als ik de gilardoni neem zou ik er wel een hogedrukkop van DDL of HT op willen. Of is de Malossi 172 kit dan nog wat sneller? Ben niet van plan om de cilinder te laten tunen.
Rest van de setup zal een 25mm carb worden en malossi vario en koppeling.
Qua uitlaat ben ik er nog niet helemaal uit. Of de Malossi uitlaat of de DDL 180 uitlaat welke ik er echt dik uit vind zien. Heb er nu de standaard (sito) uitlaat opzitten.
Welke cilinder presteert dan net wat beter op zo'n uitlaat?
Zoals de titel zegt weet ik niet zo goed welke cilinder ik aan wil schaffen voor mijn NRG 172 project. Er komt een LC hexagon blok onder welke ik al heb. Hier zit al een gilardoni 172 cilinder op.
Hier heb ik de compressie van gemeten en is 7,9 bar wat in mijn ogen niet slecht is maar ook niet zo denderend.
Nu zit ik dus te twijfelen welke cilinder ik aan zal schaffen. Als ik de gilardoni neem zou ik er wel een hogedrukkop van DDL of HT op willen. Of is de Malossi 172 kit dan nog wat sneller? Ben niet van plan om de cilinder te laten tunen.
Rest van de setup zal een 25mm carb worden en malossi vario en koppeling.
Qua uitlaat ben ik er nog niet helemaal uit. Of de Malossi uitlaat of de DDL 180 uitlaat welke ik er echt dik uit vind zien. Heb er nu de standaard (sito) uitlaat opzitten.
Welke cilinder presteert dan net wat beter op zo'n uitlaat?