This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gila evo, welke uitlaat?

eennickname

Well-Known Member
Hey

ik heb laatst wat spullen aangeschaft en kwam tot deze setup:

gila evo 70cc
stage 6 24 mm flak
mhr 2000 vario
hebo race koppeling
Voor mina hori

Nu heb ik in gedachte om een c16 te kopen maar ik kreeg laatst een bidalot c20 aangeboden voor een kleine prijs.

Veder vroeg ik me ook nog af of het veel zin heeft om een pia achter poulie er in te stoppen? En merk je het verschil ook echt?

wat rade jullie aan
alvast bedankt

Mvg Werner

Beste Werner,

Wat een leuke setup heb je zeg, heel mooi allemaal. Alleen typ eens even normaal, de meester op school geeft je een paar zwiepen met het rietje als je zo schrijft met je toets Nederlands. Je moet bijna een ''master-degree'' in cryptologie hebben, om erachter te komen wat voor troep jij onder je brommer wilt hangen.

Maar alle gekheid op een stokje, hier komt het antwoord op je vraag, let op, want het wordt best ingewikkeld!

1. Ga met de muis naar de bovenkant van het scherm.
2. Klik daar, op de knop '"Search'' (rechts uit het midden).
3. Typ hetgeen in wat je zo graag wilt weten.
4. Et Voila!

Dit is echt al een miljoen keer voorbij gekomen Werner, met je mooie Duitse naam. Een semi hoogtoerige 70, kolere wat een moeilijke vragen zeg, poepoepoe een C16 of een C20??!?!?!?!

Nou ik geef het op en ga op zoek naar nog meer van dit soort onnozele topics.

Toedels!

Dit is wel heel erg bij de hand.....

Ik zou voor een c-16 gaan.

En ik vind het trouwens best goed te lezen, er worden zat dingen veel slechter geschreven op dit forum...

(no offence)

Hey,

Waarom lever jij commentaar op elke "foute" topicstart?

Als er spellingsfouten in zitten, dan kraak je alles af, namen van personen, de tekst die ze schrijven, etc.

Als het topic over iets gaat, wat al voorbij is gekomen, begin je ook te zeiken.

Terwijl, als ik in jou topicgeschiedenis kijk, jij ook al vaak genoeg "nutteloze" topics hebt geopend, over vaak dezelfde, of nog dommere onderwerpen.

Dus, wat is er met jou aan de hand? sexueel gefrustreerd, en je probeert je "kick" te vinden, op het afkraken van topics?

Of heb je gewoon vrij weinig zicht in het leven, en probeer je het hiermee een andere draai te geven?

Vertel het me eens, dan kan ik mezelf meeleven in jou situatie. En waarschijnlijk begrijpen waarom je jezelf als 22 jarig persoon zo vreselijk achterlijk gedraagt..
M.v.g Marco

OT : een c16 werner, of een Shot/Nardo

Last edited:
OFFTOPIC: melf #50, ik vind je een top kerel.
in veel topic die ik lees zie ik jouw vaak poste en
is altijd vol info en nooit zijkerig.
altijd lekker behulpzaam.

ontopic:hoe zit ut met die poeli?
vroeg tie ook nog en wil ik eigenlijk ook wel wete

ik zou een yasuni c16 pakken
een vriend van mij reed ook met gila70
maar dan een 21mm carb
en hij had eerst een c20, en later er een c16 onder gezet maar deze liep veel beter volgens hem

en ik heb ook ipv std poulie's piaggio 128mm poulie's
zonder iets aan te passen aan het vertandingsdeksel
maar ik moest me koppelingshuis wel wat naar buiten zetten
als je het fatsoenlijk in elkaar zet en afstelt krijg je naar mijn mening meer koppel onderin, ik had het ook

Geoffrey said:
ik zou persoonlijk gewoon voor een R'tje gaan
Dat zou ik dus niet doen een Yasuni R is veel te laagtoerig voor deze cilinder en je laat daarmee gewoon een hoop vermogen liggen.

Beter zoals al vaker gezegt een Yasuni C16 nemen.