Matthijs@Area Well-Known Member 14 May 2006 #1 Hoe loopt een c20 op een gila 70? zit te twijfelen tussen shot of c20 of misschien c16? alvast thnx
Jelle RV Well-Known Member 14 May 2006 #2 Shot zal het beste lopen op de Gilardoni, c20 is te hoogtoerig en c16 eigenlijk ook net iets te hoogtoerig voor een standaard Gilardoni Upvote 0 Downvote
Shot zal het beste lopen op de Gilardoni, c20 is te hoogtoerig en c16 eigenlijk ook net iets te hoogtoerig voor een standaard Gilardoni
InIMoeK DCA GODZUKI 14 May 2006 #3 Gila + C16 is een heerlijke cruise setup. C20 is std gewoon te hoog gegrepen. Upvote 0 Downvote
Marcel флоп т мг е)) 14 May 2006 #4 Gewoon een C16 pakken hoor, die vind ik ook het best lopen op een Gilardonitje //edit: lol matthijsjee 8P Upvote 0 Downvote
Gewoon een C16 pakken hoor, die vind ik ook het best lopen op een Gilardonitje //edit: lol matthijsjee 8P
Matthijs@Area Well-Known Member 14 May 2006 #5 Carters gekieteld en 21 mm carb? denk c16 ofiets? vin yasuni tog wat kwa looks wat vetter xD Upvote 0 Downvote
Matthijs@Area Well-Known Member 14 May 2006 #6 Marcel said: Gewoon een C16 pakken hoor, die vind ik ook het best lopen op een Gilardonitje //edit: lol matthijsjee 8P Click to expand... whahahah area bro xD hoest met joun area dan 8P :L Upvote 0 Downvote
Marcel said: Gewoon een C16 pakken hoor, die vind ik ook het best lopen op een Gilardonitje //edit: lol matthijsjee 8P Click to expand... whahahah area bro xD hoest met joun area dan 8P :L
Matthijs@Area Well-Known Member 14 May 2006 #7 Jelle RV said: Shot zal het beste lopen op de Gilardoni, c20 is te hoogtoerig en c16 eigenlijk ook net iets te hoogtoerig voor een standaard Gilardoni Click to expand... btw verkoop die gila aan mij >.< Upvote 0 Downvote
Jelle RV said: Shot zal het beste lopen op de Gilardoni, c20 is te hoogtoerig en c16 eigenlijk ook net iets te hoogtoerig voor een standaard Gilardoni Click to expand... btw verkoop die gila aan mij >.<
Facilly [NHO] M-tuning 14 May 2006 #8 Gila + C16 is gewoon mooi voor op straat. Lekker geluid icm std filter. Geen bler-gedoe Upvote 0 Downvote
Marcel флоп т мг е)) 14 May 2006 #9 Matthijs@Area said: whahahah area bro xD hoest met joun area dan 8P :L Click to expand... moek nog krijge joh gek Upvote 0 Downvote
Matthijs@Area said: whahahah area bro xD hoest met joun area dan 8P :L Click to expand... moek nog krijge joh gek