This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gigantisch veel geluk met rollerbank

Originally posted by Bas@Area
Net ff ome agent gebelt om mn gegevens van mn verzekeringsplaatje door te geven .
Krijg nu alleen die 115 euro en de rest vervalt,dat is 1.9 kw ofzo ?

Ja, als je net onder de 2 kw blijft is het 115 euro. Heb ik laatst ook gehad, 1.9 dus. Ik sprak om msn een jongen die 2.1 had en hij kreeg 200 euro.
 
Ik heb ook ooit zo'n relaxe wout gehad

Met sommige kon ik best goed praten Mja hun deden ook maar zijn werk dus om nou niets te gaan zeggen en steeds zitten mopperen heb je ook zo weinig aan
 
het is altijd een kwestie van opstelling tegen over de agenten
ik was vanmiddag gepakt en ik moest als enigste daar op rolenbank ((certificaat en verzekering niet bij me)) op het randje gladde band. Ik moet alleen w8ten op bericht van officier van justitie voor Max Constructie snelheid overschreden met 30km/h

Had trouwens me charmes gebruikt en een lift gekregen van de vrouwelijke agente die me boetes gaf.

Conclusie gewoon netjes blijven.. ze doen ook maar hun werk...trouwens je weet dat dit kan gebeuren zodra je gaat op voeren.

Accepteer gewoon je boete en maak er geen punt

((ben trouwens ook me onderdelen kwijt)) alles carb,uitlaat cilinder ik moest me scoot achterlaten

Hoelang duurt het ongeveer voordat je bericht krijgt ??
 
Originally posted by Tha-Sjon


((ben trouwens ook me onderdelen kwijt)) alles carb,uitlaat cilinder ik moest me scoot achterlaten

Hoelang duurt het ongeveer voordat je bericht krijgt ??


dat mag tog helemaal niet meer????????????
 
jawel hier in lelystad hebben zo'n project genaamd Easy Riders en hebben ze het recht om onderdelen er af halen als je over de 2 kw gaat

Ik heb by the way me scooter weer terug met alle onderdelen ernog onder agent zei is te veel werk voor ons..... maar ik ga het er nu zelf afhalen

Dus soms hebben ze het recht er wel voor ((dus als je 29 en 30 maart naar lelystad komt pas op)) ze weten er van af en ze gaan de boel goed in de gaten houden dus zorg dat je niet hoeft te tanken
 
Godver vandaag weer gepakt terwijl ik 20 reed naast een fietser

Vanmorgen kwam een vriend,zouden we samen naar school fietsen...mja mn band was lek dus ik pakte toch maar
de scooter omdat het een klein stukje was...ik start hem dus,laat hem warmdraaien en reed echt misschien 50 meter en toen sprongen
er 2 agenten de weg op tussen wat busjes vandaan.

Moest dus mn scoot naar het buro brengen en hij nam de sleutels in.
Mja ik was dus veels te laat op school want ik moest helemaal naar het buro lopen..

Moest ik s' middags terugkomen dus ik ging met mn ma omdat die ook bij de politie werkt.
Hij hele verhalen dat alle scooterrijders gevaarlijk tussendoor racen en dat we allemaal maar aan de races
op het circuit moeten meedoen dan met onze scooters.Dus toen legde ik hem ff geergerd wat scooterraces in houden uit.

Mja ik heb nu dus een boete voor 1.9kw uiteindelijk kunnen krijgen en boete voor geluidsoverschrijding (112 decibel had ik)
en ik kon mn C16 8erlaten...
 
c16 achter moeten laten? daar zou ik echt over gaan complainen...

btw, boete van geluidsoverschrijding zijn niet mals....
 
Originally posted by SBK 2001
c16 achter moeten laten? daar zou ik echt over gaan complainen...

btw, boete van geluidsoverschrijding zijn niet mals....

Boete van geluid is 78 euro ofzo...

Mja ik kon kiezen...scoot mee naar utrecht en dan testen ze hem daar nog een keer op geluid en dan kan ik accoord gaan dat ze hem innemen of niet accoord gaan en dat dan voor de officier laten komen...dan ben ik duurder uit.Of hem meteen inleveren..dat heb ik dus maar gedaan,voorkomt een hoop schade.
 

hmm, dis wel klote voor je Misschien begrijp je nu waarom ik soms 'bang' ben om te rijden en waarom ik niet vaak naar school ga @ scooter... Ga je een nieuwe C16 kopen of wat anders doen? Want ik neem aan dat je niet meer opgevoerd in soest kan rondrijden omdat je anders zo weer de lul bent...
 

Nou nieuwe uitlaat zit er de komende maanden gewoon niet in...boetes kosten me al genoeg.
Mja mn ouders zeggen dat ik het best die scoot kan verkopen en dan een onopvallende scoot te nemen.Ik kan idd niet meer overdag rijden met deze kleuren..hebben die agenten ook gezegd.Zodra ik nog 1x rijd gaat ie weer op de roller en naar Utrecht voor technische controle...
Mja ik vind het doodzonde om hem te verkopen dus dat doe ik hoogstwaarschijnlijk niet
 
Nee, dat zou ik ook niet doen!
Vette scoot!! ... maar die boetes zijn wel fucked up!
Ik rij nu 3 jaar opgevoerd in Apeldoorn en ben nog nooit aangehouden, maar dat zal wel geluk zijn

Suc6 iig!
 
Hey ik woon ook in Apeldoorn en ik ben gelukkig ook nog niet gepakt(ff afkloppen)..

Maar ik ken zat mensen die wel veel boetes hebben gekregen.

Mischien heb je geen opvallende scooter ofzo??
 
opvallende scooter is alleen nadeel als je een x egt iets fout hebt gedaan en ze hebben je gezien en je smeert hem....
als dat een paar x gebeurd en het halve korps kent je.... ja dan is het kut!
Maar als je gewoon rijdt... niet veel fout doet, zullen ze je ook niet eerder pakken omdat je een opvallende kleurencombi of zo hebt
 
hehe
mijn scooter is geheel FLUO geel!!!!! over opvallende scooters gesproken! en ik rijdt al 2 jaar 70cc door Den Haag. slechts 1 keer gepakt. moest toen op rollerbank. zou voor alles wat er mis was in totaal 1286 gulden boete krijgen!!!!! best wel veel. OF ik mocht me scooter afgeven en ze zouden de opgevoerde onderdelen eraf halen. lijkt me duidelijk. 2 dagen later scoot ophalen. hebben ze alleen me uitlaat over de lengte in 2en gezaagd. MK hand Made voor 100 gulden. ernstige meevaller al zeg ik t zelf.
 
je weet toch waar ze staan meestal.. ze kiezen altijd dezelfde plekken uit hier in Maastricht..
er zijn zo vaak controles hier maar ik ben nog nooit gepakt.. (afkloppen..)
vermijd iig altijd die plaatsen waar ze staan.., klinkt misschien dom maar ik hoor vaak genoeg dat er mensen op de roller zijn moeten gaan en ik nog nooit.. dat wilt toch wel iets zeggen terwijl ik ook dagelijks rij !!
en relax doen tegen wouten helpt echt.. en doe niet bijdehand want dat helpt niet.. :W
 
Last edited: