This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gigantisch veel geluk met rollerbank

Ik reed vanmorgen naar school,sta gewoon bij de stoplichten...klopt er opeens iemand op mn helm.
Was het een agent in onopvallende auto en in gewone kleren.
Ik reed dus naar de kant en hij wilde mn papieren zien dus ik gaf hem mijn certificaat en mn verzekeringsbewijs had ik niet.
En hij merkte op dat ik geen plaatje had,die was er blijkbaar onderweg weer afgedonderd.

Hij zei dus dat ik zelf maar ff naar het buro in baarn moest rijden,dus ik ging er maar netjes heen en heb onderweg vlak voor het buro nog ff mn luchtschroef bijna helemaal
dicht zitten draaien en mn filter helemaal dicht gedraait en choke open...reed aardig kut omdat ie natuurlijk verzoop.
Eenmaal bij het buro moest ik wachten op iemand die de test zou doen,stond gezellig 30 minuten te praten met een agent
over ongelukken en datatag (hij zei dat binnenkort er meer van die apparaten kwamen om te controleren)

Toen moest ie op de roller...mja 2kw natuurlijk
Hij zei meteen dat hij me niet de boete voor 2kw ging geven.
Eenmaal binnen in het aangiftekamertje zei hij dat ik alleen 115 euro boete kreeg als ik vanmiddag ff mn plaatje door
gaf en voor 1 april mn scoot std kom laten zien
 
Originally posted by Runner_racing85
gaf die nog zoveel aan dat je de luchschroef en alles dicht had gezet ????

Ja , hij verzoop steeds...hij liep niet stationair dus hij moest met het gas spelen om hem aan te houden en toen trok ie hem open en tja...toen schoot die meter ver in het witte...

Begon ie een beetje te mopperen dat die rollerbank dat niet aankan enzo en dat het geen scooter meer is maar een motor.
 
Originally posted by Bas@Area

Begon ie een beetje te mopperen dat die rollerbank dat niet aankan enzo en dat het geen scooter meer is maar een motor.

ach ja complimentje kan ook wel op zijn tijd!

verder erg geluk gehad, congrats dewd
 
Net ff ome agent gebelt om mn gegevens van mn verzekeringsplaatje door te geven .
Krijg nu alleen die 115 euro en de rest vervalt,dat is 1.9 kw ofzo ?
 
heb je nog geluk, heel arnhem/velp/elst/nijmegen stond erop

vriend van me, sjors, stond er met team + c16 op, agent liet hem 3 keer opnieuw 2 kw doen, zonder koeling of wat, bekeuring voor slechte achterband, en rood licht.

wel zwaaaar klote.

(ik kon me lenzen niet vinden, en ging fietsen, wel heel erg lucky dus )
 
115€? mwah valt mee...dan had je duidelijk een "relaxtere" wout als mij...Zal meneer Bertus wel niet geweest zijn dan. Anders had je ook nog de hele preek over het opvoeren enzo over je heen gekregen
 
w.s een rib uit je lijf. Ik heb in mijn 2 jaar nog nooit op een rollerbank gestaan of een boete gehad. Maar ik neem ook altijd de routes waarvan ik weet dat er nooit banken staan. Nou ja.. bijna nooit , al die nrx scootertjes eruit rijden is wel leuk nat .

suc6 iig