Giga dip

Vissa

PB Guru
Ben ik weer :)

Ik word een beetje gek van dat afstelle altijd , aangezien ik daar niet zo;n kanjer in ben @ straatscooters :rolleyes:

Ik heb dus een Dr-70 Twins Max + 17,5 + Sito Plus ontgrenst + p1 vario + fly clutch.

Het volgende:

Zodra ik uit stilstand weg trek valt hij na een paar meters in een gigantische dip ( rond de 30/40 ) en daar komt hij dus ook niet uit , hoe lang de weg ook is.

Dat wil ik wel eens verbeterd zien. ( Ik weet het , met een Torque Driver met rechte spiebaan heb je bijna tot geen last meer van toerenschommelingen , maar dat zal later pas aangeschaft worden )

Afstelling nu:

Malossi Gele Drukveer
RMS Paarse trekveren
4,7 Gram Malossi Rollen
Sproeier 86 , gasnaald @ 2e stand

:)

Suggesties? :*

Last edited:
Advertisement - register to remove this

dna_mario said:
probeer een witte drukveer , en sproeier 86 is tog wel redelijk klein voor een 70cc

Dat valt ookwel weer mee , zodra je bijv choked doet hij het alleen maar slechter dus te klein zal hij absoluut niet zijn! :) ( en vergeet niet dat het maar een Sito +je is , met een R/Shot zou je volgens mij zowiezo al een stukje groter moeten )

mja , een max tuned cilinder in combinatie met een std pijp wert al niet lekker..

de torque driver is helemaal nergens voor nodig...

zet er gewoon een uitlaat op die erbij hoort...

Het moet echtwel normaal kunnen lopen hoor ookal word er niet het maximale uitgehaald.

Als ik ouders had die er niks om gaven zat er allang geen sito meer onder maar dat is niet zo.

Dat het niet goed kan lopen met die Sito is onzin.

Back