spNk
Livin' Loud
Een tijdje geleden is bij mijn cilinder een boutje afgebroken. Deze heb ik toen uitgeboort, en er m8 (geloof ik?) in getapt. Nu werkte dit allemaal mooi en aardig, maar bleek dat er niet echt veel draad gangen in zaten. Dit ging wel goed, maar uiteindelijk is er gewoon een stuk uit de cilinder gebroken. Nu wou ik dit dus laten lassen (stukje draad eind erin), maar ze vertelden mij dat omdat het gietijzer was de hele cilinder warm gestookt moest worden en dat het dan nog maar afwachten was of het goed zou gaan. Dit geintje zou me 50 euro gaan kosten, wat mij imo beetje te duur is.
Nu zat ik eens te denken, als ik nou gewoon de hele flens eraan vast laat lassen (uitlaat heeft losse flens), dan zou het imo een stuk beter gaan omdat de hele uitlaat poort dan al verhit word? Of sla ik hier de plank mis? Heb weinig tot geen verstand van lassen.
mvg,
Ramon
Nu zat ik eens te denken, als ik nou gewoon de hele flens eraan vast laat lassen (uitlaat heeft losse flens), dan zou het imo een stuk beter gaan omdat de hele uitlaat poort dan al verhit word? Of sla ik hier de plank mis? Heb weinig tot geen verstand van lassen.
mvg,
Ramon