This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Giannelli Shot Ont-homologeren

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
Goed , heb vandaag nieuwe Shot gekregen , en die blijkt gehomologeerd. Wat houdt dit nou precies in ? K wou een ongehomologeerde nieuwe Shot. Omruilen zou evt. wel kunnen , maar pas vanaf maandag. Morgen weet k niet zeker. Maar nu zit er een ringetje gelast in de uitlaat 'flens-gat' oid. Is dit alles ? Valt een gehomologeerde uitlaat te ont-homologeren oid ? Of zit er nog iets in de demper / expansie gedeelte ( ik hoop dus echt niet in het expansie gedeelte :'( ) ?

Dankjewel.

je kan zelf de begrenzer er uithalen bij de flens dat is bij een shot volgens mij het enige
maar je kan hem natuurlijk ook omruilen dan hoef je niet te klooien daarmee

Begrenzing bij de flens. Dus een ringetje. En was wel zo bij mijn yasuni r teminste, zit er nog een begrenzer in de demper. Dus demper uit elkaar en dan zie je hem duidelijk zitten en zie je dat hij het pad weer verkleint. Haal deze 2 er uit en je hebt een normale uitlaat. Zoveel moeite is dat niet

Neuh , maar k had gehoord dat er ook een begrenzing zit in de pijp zelf. Dus de expansie gedeelte. Kga geen uitlaat uitelkaar slijpen , begrenzing verwijderen en vervolgens weer dicht te lassen... Kan k beter nieuwe ongehomologrde kopen. maar het is gelukt. Kan dicht.

Status
Not open for further replies.