Giannelli shot+ hebo vario + ZOnder olie.. :S

Teunios

Banned
Yo mensen.. ik heb mijn Gara een tijdje geleden verkocht, en heb nu vanmorgen :D erwin's Shot gekregen.. Ik erop gezet. meteen geprobeert.. doet het kei klote.. echt kut. heeft enorme dip, en trijd dan weer 90 en dan weer 60 ( komt hij niet overhheen, is drukveer probleem) ( op de teller nat. he:D )En 1 x stopte hij onder het rijden en maakte een kut geluid.. begon al goed dus. :(. maarjah.. zoiets ligt niet aan de uitlaat dus ik dacht..hmm het is de cil. of de carb, of bougie. ik kijk dus naar bougie, en ineens dwaalde mijn ogen af naar de carb.. ik zag het olie slangentje loshangen en het tuutje :), onbedekt op de carb. damn.. dat betekent dus dat ik heb rondgereden zonder olie :S.. kan wel een dag geweest zijn. maar.. hij rijd nog.. dus ales goed. denk ik :rolleyes: . Iemand idee of dit voorval wat ik net beschreef schade heeft gedaan aan cil.?

maar nu 2e vraag.

Mijn rollen, drukveer, koppelingsveertjes. etc waren afgesteld op Hebo gara.. iemand idee welke richtlijnen ik nu moet volgen met gia, shot?

gele drukveer, .......trekveertjes..... hoeveel gram rollen.. ik heb nam. niet echt de tijd om het allemaal uit te proberen. kunnen jullie me even een soort richtlijn geven.

zat te denken aan 5.5 gram.
grtz teun

Advertisement - register to remove this

toen ik mijn scooter kocht zat ook zonder dat ik het wist het olie-slangetje er niet op.

Nou die zuiger wil je dus echt niet zien. En m'n krukaslagers waren ook naar de kl*te.

iig, als ie nog werkt dan zou ik eerst dat olieslangetje met een goeie klem vastzetten op je carb.

Je kan natuurlijk ook ff je cilinder checken of die schade heeft.

Met je 2e vraag kan ik je helaas niet helpen...

Tjah bedankt thomas.. Iig het leek erop ( toen ik nog niet erachter was dat het slangetje eraf was) dat ik dezelfde storing kreeg.. net als vorige X nam.. verneukte krukaslagers.

maar hij doet het nog.. zo snel mogenlijk cil. checken maar.

Back