Giannelli NRX of Leovinci ZX voor mijn Aerox

Tinus-Aerox

Aerox Max Biaggi Racer
ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn aerox, is nog helemaal standaard.
en ik heb niet zo heel veel geld uit te geven 100-140 euro en ik dacht dus met de Giannelli NRX een leuk uitlaatje gevonden te hebben. maar nu hoorde ik vandaag weer van iemand dat een Leovinci ZX ook wel goed is en die is niet veel duurder dan NRX! dus wat moet ik volgens de kenners doen? of hebben jullie ander idee? laat het me weten!
 
Advertisement - register to remove this

Voor 100-140 euro kan je beter een andere uitlaat kopen lijkt me... Neem iig geen ZX, dat is echt nix:p Een NRX ben ik ook niet zo over te spreken, maar dat komt omdat zoveel mensen die al hebben:( Zoek gewoon nog even op scootparts ofzo voor leuke andere uitlaten of kijk in het grote uitlaten topic:) Voor dat geld heb je genoeg andere uitlaten lijkt me:)
 
Originally posted by *EmankciN*
Voor 100-140 euro kan je beter een andere uitlaat kopen lijkt me... Neem iig geen ZX, dat is echt nix:p Een NRX ben ik ook niet zo over te spreken, maar dat komt omdat zoveel mensen die al hebben:( Zoek gewoon nog even op scootparts ofzo voor leuke andere uitlaten of kijk in het grote uitlaten topic:) Voor dat geld heb je genoeg andere uitlaten lijkt me:)

Mja, dat betekent dat dus ook niemand een Aerox meer kan kopen, of met een Yasuni/Bidalot C16, C20 kan rijden omdat het niet origineel is.. NRX presteerd gewoon goed op een std cilinder..Dus zie niet in waarom je die niet zou kunnen kopen ;)

Er zijn idd nog genoeg andere uitlaten.. Gewoon idd even in het topic kijken wat *EmankciN* zegt..
 
Okok, dat is waar... Maar een NRX is daarbij ook nog lelijk en maakt een pokkegeluid:p En NRX staat vaak in verband met Sjakies met een afgeragde scooter met dus een NRX en een powerfilter, en die dan t liefst met hun helm half op hun hoofd door de stad over het fietspad sjeezen... daarom ben ik anti-NRX:p
 
Okok, dat is waar.... Daar rijden er hier ook genoeg van rond..
Maar als je een pijp kunt kopen die kwalitatief goed is.. (ophang, lak etc..) Dan zou ik niet voor bijvoorbeeld zoals phantommhrteam
zegt voor een Laser gaan, opzich zijn dat mooie uitlaten, alleen
betaal je daar dus ook 50 euro meer voor..

Je zou evt een Yasuni Z kunnen halen...
Is ook wel ietsje duurder, maar het geluid is redelijk beschaaft...
Dan krijg je de discussie weer van JA MAAR, een Yasuni R is veel beter en bla bla bla, maar voorlopig als jij std cc blijft rijden, zou ik oko gewoon lekker een 50 pijp pakken!
 
juist een bida s2 of yas r.....!!!!

ga je in de toekomst nog een keer over op een snelle 50cc of een laagtoerige 70cc cilinder kun je gewoon je uitlaat houden....!
Wel iets boven je budget, maar je kan natuurlijk ook ff kijken of je hem ergens 2e hands kan fixen!
 
Back
Top