gianelli shot aerox corsa

polini_racing

Well-Known Member
ik heb een aerox met polini corsa ik had een nrx nou een shot sinds gistere en ik krijg heb niet afgesteld.. dus niet in zn powerbank met die nrx maakte hij veel toeren trilde aan mn voeten met shot niet meer ik heb lichtere rollers geprobeerd zwaardere ? maar wil niet werken wat moet ik doen ?
 
Advertisement - register to remove this

jep eerst ff sproeier proberen en meebie andere drukveer weet niet welke je had... ik raad je malossie wit of geel aan... en in de buurt van de 4 gram rollen.. denk dat ie dan wel redelijk netjes rijd... suc6 ermee
 
ik had een gele veer en 4.7 gemixt met 4 gram rollers met nrx reed ie super en een shot zou super moete vliegen op een corsa maar ik heb nu alles geprobeerd met shot een gele veer een rooie,andere rollers maar krijg hem niet meer in dat stuk net ofdat ie in een powerband komt en dan veel toeren en vliegt ie nu maakt ie wel net zoveel meters maar met minder toeren. en sproeier wat moet ik daar aan veranderen ? groter of kleiner ik heb nu 17.5 carb en sproeier 100 ? en hoezo kan het ook aan me sproeier liggen snap ik nie echt .
 
je sproeier bepaalt hoeveel benzine er doorheen kan en als dat teveel is dan zal hij niet optimaal lopen! daarom dus je bougie controleren en dan weet je welke sproeier je moet hebben, ga nou niet een andere sproeier EN een andere drukveer tegelijk zetten maar omstebeurt!
 
Back
Top