gianelli nr-x past niet op aerox..

aeroxpower

Well-Known Member
Ik heb een pas een nieuwe gianelli nr-x gekocht voor mijn aerox.
Ik blij dat ik hem eindelijk binnen had, en de volgende dag geprobeerd hem onder mijn yamaha aerox te doen. (laatste model).
Alleen wij een kwartier sleutelen en proberen, komen we er achter dat hij niet past. De uitlaat is dus uit 1 geheel gemaakt, en je kan deze niet verstellen zodat hij wel past. Er zat dus ongeveer een halve cm. verschil tussen de uitlaat en het gat waar hij op moest.
Alleen nu is mijn vraag, kan ik iets doen of veranderen waardoor hij wel past? Of zal ik hem toch terug moeten sturen, en een nieuwe uitlaat vragen of een andere uitlaat kopen en welke dan?
 
Advertisement - register to remove this

Bedoel je de uitlaat in elkaar zetten? Want de uitlaat is 1 geheel, alle onderdelen zitten al aan elkaar enzo. Je moest alleen de ophangen vast doen en vanonder bij je scooter, dus waar de uitlaat op het gat van de scooter moet.
Maar ja, ik kan wel een foto maken, maar dan duurt het nog een paar weken voor het rolletje vol is en de fotos binnen zijn.
 
in geen geval vijlen, hoort gewoon te passen.
aan jouw verhaal maak ik op datje ophanging al aan je pijp zit..
haal die eerst is los, en doe de uitlaat ove je cylinder tapeinden, en draai de boutjes er losjes op(pakking niet vergeten) dan maak je de ophaning vast aan je blok, en dan je uitlaat aan je ophaging, en draai de schoefjes van de uitlaat naar de ophaning zachtjes aan.
draai nu de boutjes bij je cylinder vast, en draai daarna de boutjes bij je ophanging vast.

mocht het echt niet passen, ruil dan je nrx in voor een yasuni r voor mina :)
 
Back
Top