This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gianelli extra chroom op speedfight

Status
Not open for further replies.

STM speedfight

Well-Known Member
hey allemaal ik wil voor mijn speedfight 1 lc een andere uitlaat nu heb ik de gianelli extra chroom gezien vind het een mooie uitlaat maar heeft er iemand ervaring mee op een speedfight? en welke kant moet ik ong uit van rollen trekveertjes en sproeier?

voor de rest is ie gewoon org carb 12 mm enz

bvd jordy

tja , het is een uitlaat voor de looks , echt betere prestaties moet je er niet van verwachten , een std uitlaat onbegrensd loopt net zo goed.

ik zou gewoon de uitlaat erop zetten en dan proberen ,aan de hand daarvan kun je kijken wat je ongeveer nodig bent.

dat maakt bij Peugeot weinig uit , de Peugeot loopt met een std onbegrensde uitlaat al zeer goed , met een andere uitlaat ga je alleen maar wat meer toeren draaien en meestal wat koppel verliezen op laag toerental ,en een laag toerental loopt een Peugeot nou net goed op.

een andere uitlaat loopt weinig sneller dan std..

kijk maar dat is het nu de standaard uitlaat zat er niet bij toen ik hem kocht. ik heb hem gekocht met een gianelli sport pro 6 en die is een beetje veroest en na 2 keer opknappe vind ik het wel tijd voor een andere uitlaat. vandaar dat ik een andere wil

ja o.k. , maar je moet bij een Peugeot gewoon niet teveel prestaties verwachten , dat bedoel ik.

vaak lopen de simpele uitlaatjes het beste op een Peugeot. Giannelli extra zal ook niet verkeerd lopen.

Status
Not open for further replies.