Gianelli blackswan niet passend?

runnerfan

Member
Hi ik heb paar weken geleden een gianelli blackswan kunnen bemachtigen nu wilde ik hem laatst op mn zip AC monteren maar kreeg hem maar niet passend,
Als ik hem eerst benede doe bij mn flens krijg ik hem niet bij mn ophaning vast komt namelijk tegen mn koelkap aan, als ik hem bij mn ophanging vast maak Krijg
Ik hem benede niet vast, als ik het te geleijk doe voelt het alsof ik de boel naar zn moer breng. Ik heb GEEN busjes gemonteerd achter de beugel dit met de rede dat mijn maat hem tijdje terug nog nieuw kon kopen bij een handelaar en hij GEEN busjes in de doos had gekregen en ZONDER busjes had gemonteerd. Ook ben ik er achter gekomen dat de flens niet orgineel is het is namelijk een c16 flens maar dat zou geen ramp moeten zijn want de vorige eigenaar kreeg hem gewoon passend op zijn runner 50/70lc.

iemand de me kan helpen? Ik rijd nu met een vespa sito en das nie echth een mooie combi met een alu70cc
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je niet het juiste model hebt voor een zip..

Wetende dat gianelli voor verschillende piaggio scooters eigen modellen uitlaatjes heeft gemaakt. En ja daar kunnen kleine verschillen in zitten zodat het op de ene piaggio scooter wel past en op de andere weer niet.

Blackswan is overigens een laag toerige uitlaat onder de teruglopers.. Prima goed op een 70cc giet ijzeren cilinder.

Niveau zit rond gianelli nardo / shot.
 
Blackswan is toch ook geen alu 70 pijp maat, heb nog wel een JS voor piaggio te koop
Is een sport pro ovaal uitlaat poort niet heeel snel dus


Denk dat je niet het juiste model hebt voor een zip..

Wetende dat gianelli voor verschillende piaggio scooters eigen modellen uitlaatjes heeft gemaakt. En ja daar kunnen kleine verschillen in zitten zodat het op de ene piaggio scooter wel past en op de andere weer niet.

Blackswan is overigens een laag toerige uitlaat onder de teruglopers.. Prima goed op een 70cc giet ijzeren cilinder.

Niveau zit rond gianelli nardo / shot.
hmm hoe zou ik kunnen weten of ik de “juiste” heb?
Tevens zijn alle Piaggio carters toch het zelfde? Ook de ophang punten ect dus snap niet waarom die dan wel op een gilera zou passen en niet op een zip
 
Hoe je dat kan zien?

Nou er stond op elke giannelli doos altijd een etiket op met een nummer. En dat nummer correspondeerd aan het model van de scooter.

Carters zullen best wel het zelfde, maar die uitlaatjes kunnen ook een andere langere bocht gebruiken om bijvoorbeeld langs de ventilator of kappenset te komen.. Bij de ene zal het passen en bij de andere niet.
 
Back
Top