Gezoem vlakbij waterpomp, hoort dit?

Allanzoet

HQ, The new style
hey,

Ik ben wel errug blij dt me appie rijdt enzo, maar als ik rijd hoor ik een gezoem rechts naast me. als hij stationair draait hoor ik het ook nog. als ik bij de waterpomp luister denk ik dat het daar vandaan komt. hoort het zo dat de waterpomp geluid maakt? of is het iets anders? ik heb geen ervaring met LC verder dus ik heb geen idee.

wat zou dat gezoem kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ken zo'n geluid ook.
Vriend van mij heeft het ook met zijn speedfight als ie stationair loopt komt er een vet irritante piep uit zijn pomp.
Maar we weten dus ook niet wat het is :S
 
neh, een piep is het niet, het is een laag hmmmmzzzzzzzzzzz zoem geluid zegmaar, een ventilator geluid wat onder water zit.

(he, de waterpomp dus! :p )

het klinkt normaal, maar aan de andere kant....... 8p
Ik wil het ff zeker weten of het zo hoort! ;)
 
Originally posted by Glenn
misschien komt het door magnetisme van de pomp ? :?

Wàt ?!? 8P
Niet dat er een magnetisch veld wordt opgewerkt, maar zelfs dan nog, een magnetisch veld maakt echt geen geluid ofzo!

Ik zou gewoon ff de pomp eraf halen (het huis dus), dan ff starten en luisteren of je het geluid nog steeds hoort. Dan weet je het zeker. De as van de pomp kan je dan direct ff smeren trouwens :) (en de leertjes ook)
 
Het geluid komt ook uit de runner van een vriend van mij maar niet uit de runner van mijn zusje. (Zusje heeft andere uitlaat misschien komt het daardoor - overtreft dat geluid) Ik hoor het vooral bij nieuwe scooters. Zal daar wel aanliggen :-D Waterpomp inrijden.
 
Originally posted by QuickSilveR85
Het geluid komt ook uit de runner van een vriend van mij maar niet uit de runner van mijn zusje. (Zusje heeft andere uitlaat misschien komt het daardoor - overtreft dat geluid) Ik hoor het vooral bij nieuwe scooters. Zal daar wel aanliggen :-D Waterpomp inrijden.

Vriend van mij heeft hetzelfde op zijn speedfight alleen die heeft al iets van 14000 gelopen dus dat inrijden klopt niet helemaal denk ik
 
wat doe je moeilijk...... sorry hoor, maar nogmaals,. ik heb geen ervaring met LC, ik dacht dat als ik de deksel eraf haalde er allemaal vloeistof uit kwam enzo. dit blijkt niet zo te zijn.
nu ga ik de deksel eraf halen en wet olie de as enzo insmeren.
als ik het dan nog hoor weet ik niet wat het is, maar het is dat niet schadelijk denk ik, er rijden namelijk meer scooters rond met ditr zonder schade enzo. (hoewel dit nog kan komen :p)

thanx iig!
 
Back
Top