GEZOCHT voor videoclip: area 51 in parelmoer / kameleon kleur

ionie

New Member
Hallo,
Voor een videoclip ben ik op zoek naar deze scooter ! Heb / ken je iemand die deze heeft ?
Ik leen hem graag van je !!! Ik heb hem nodig aanstaande zondag dus een snelle reactie is gewaardeerd.
Dank je wel en hoor jullie graag, groet.
download.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Hi Guys,

Voor een videoclip die we aankomende zondag/maandag gaan opnemen ben ik op zoek naar een scooter die we hiervoor in het decor kunnen gebruiken.
Het liefst (iets dat lijkt op) een Area 51 met chameleon coating.
Wie heeft er iets soortgelijks staan of heeft een tip die mij kan helpen?!

Dank!

Cheers
 

Attachments

  • 9f9202a4-631e-47fd-b4e9-a5efdc96dba7.jpg
    9f9202a4-631e-47fd-b4e9-a5efdc96dba7.jpg
    197.9 KB · Views: 14
Ik heb hem ook even op onze facebook gedeeld. Misschien kan je nog wat meer informatie geven over locatie en eventuele onkostenvergoeding?
 
Ik heb hem ook even op onze facebook gedeeld. Misschien kan je nog wat meer informatie geven over locatie en eventuele onkostenvergoeding?

afleveradres Het Zonnenhuis in Amsterdam voor aanstaande zondagochtend 20 mei. Onkostenvergoeding in overleg. Alvast bedankt voor alle tips !
 
Aan een Aprilia Area 51 zal je waarschijnlijk wel kunnen komen als je echt heel goed zoekt..
Maar met chameleon coating word het wel ineens een heel stuk lastiger, aangezien dit custom made is..

Wil je de scooter met dezelfde kleur?? (oude kappen zoeken en deze kleur spuiten) en dan de andere kappen er tijdelijk vervangen..
 
Aan een Aprilia Area 51 zal je waarschijnlijk wel kunnen komen als je echt heel goed zoekt..
Maar met chameleon coating word het wel ineens een heel stuk lastiger, aangezien dit custom made is..

Wil je de scooter met dezelfde kleur?? (oude kappen zoeken en deze kleur spuiten) en dan de andere kappen er tijdelijk vervangen..

Een Honda pcx 150 mag bijvoorbeeld ook, het gaat meer op de look en feel van de scooter (sporty) dan het merk. En dan het belangrijkste is dat het een chameleon coating heeft ! Maar omdat het voor eenmalig gebruik is, is het niet rendabel om dit te maken of laten maken. Maar toch bedankt voor de tip.
 

Attachments

  • b76d16e7891983eaf54b49732d13a187--scooter--maxi-scooter.jpg
    b76d16e7891983eaf54b49732d13a187--scooter--maxi-scooter.jpg
    149.9 KB · Views: 11
Ben benieuwd of je nog iemand had kunnen vinden op die korte termijn en wat het eind resultaat is geworden?
 
ja uiteindelijk is het gelukt met een andere scooter. . . eindresultaat is nog niet uit maar ik hou je op de hoogte !!
 
Back
Top