This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gezocht: Stuntman(vrouw)/Stuntteam ...

Status
Not open for further replies.

Weleens aan je remleiding gedacht, als je een stalen leiding erop heb dan kun je met elke scoot/brommer een stoppie maken, lukte mij nog met m'n RS
 
Originally posted by lennart


Weleens aan je remleiding gedacht, als je een stalen leiding erop heb dan kun je met elke scoot/brommer een stoppie maken, lukte mij nog met m'n RS

een rs stoppie is ook wel iets makkelijker he, flink grote remschijf voor, en bijna al je gewicht ligt voorin, en niet achterin zoals bij scoot............
 
stoppies is geen probleem, ben is een keer zo hard voorover gegaan, dat ik ver op me bek lag en dat vond ik minder.
Weelies dat lukt niet, me scoot reageert niet snel genoeg om een weelie te doen, ik trek wel aan het stuur, en hij gaat ff omhoog (10-15 cm) en dan gaat ie trug naar de grond, ik weet niet hoe het komt.
 
Gewoon proberen je gewicht zover mogelijk naar achter te gooien dan lukt het wel. Stoppies zijn ook niet moeilijk. Het blijft altijd best link (lees: stom) op je eigen scoot ivb met de kappen.....ervaring.

Greetzz DAW
 
Als het geen probleem is dat ik nog dingen moet leren, zeg ik:

Write me in

Ben niet bang om een keer goed op me plaat te gaan (want dat is toch al zovaak gebeurt :| )

Stoppies kan ik nog niet. Maar wel wheelies, wheelies terwijl je met je knieen op de buddie zit, en nog wat andere "crazy" stuff.
 
Last edited:
ben ik goedgenoeg voor stuntteam ?
 
Status
Not open for further replies.