This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gezocht: Stuntman(vrouw)/Stuntteam ...

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
ScooterTuning.net werft aan: (klinkt sjiek)

Scooter-STUNTMAN(vrouw) voor oprichting van een professioneel scooter-stunt-team bij evenementen in NL als opendeurdagen bij dealers, meetings, motorbeurzen, MotoRAI, braderijen,...

Aanleg voor creativiteit en animatie van publiek, creatief in stuntwerk,... Gilera ICE ter beschikking + Gilera ICE helm + Gilera Jas. Voor pak, handschoenen en laarzen wordt waarschijnlijk ook gezorgd.

Vereisten: Eigen vervoer door NL en vrij zijn op dagen van deze evenementen (Waarschijnlijk ook vergoeding van de reiskosten)
En vooral gemotiveerd !

Wat moet je oa oefenen/kunnen: stoppies + 90°/180° draai, staande wheelies enzo....

(is serieus aanbod.. geen grap ofzo...)
Wie wil deelnemen moet er ook 100% achter staan...
 
Last edited:
als je nou onderuit gaat met dat ding? ws. kosten voor jezelf etc?
heb wel intresse, maar ik ken niet overal op de scoot heen
 
Hmmzz, als het nou op een crosser was Maar misschien dat die Sharp dewd wel iets kan, die kan ook wel netjes wheelieen op z'n scoot.
 
Ik zou wel willen.. Alleen zou ik dan nog wel veel moeten oefenen want ik heb 7x geprobeerd een stoppie te maken, en alle 7 keer slipte me voorwiel weg en lag ik weer op me plaat.....
 
Je moet ook op droog asfalt een stoppie maken, niet als het net heeft geregend
Maar je moet je remmen kunnen aanvoelen om stoppies te maken, wat veel mensen dus niet kunnen...
Dus niet in 1x je rem vol inknijpen, maar gewoon de druk opbouwen. Dus maw: Rustig beginnen met remmen en steeds harder en dan als het ware ineens je rem vol inknijpen.
Wel beginnen met lage stoppies te maken, want je moet het nog leren. Je gaat toch ook niet met je eerste otorijles 120 door de bebouwde kom rijden?
 
mijn band slipt altijd weg en ik kan mijn voorrem ook niet goed inknijpen, en als ik hem dan inknijp dan piept die en hakkelt een beetje??? how comes ? olie is nu bijna aan zijn min. nog nooit vervangen denk ik, maar ik denk niet dat het aan de olie ligt

met kameraad zijn scooter lukt het perfect.
 
Status
Not open for further replies.