Marco_v_W hoi 2 September 2002 #1 ik zoek voor een kamaraad van me een stnd minarelli horizontaal krukas, of een imitatie as... laat maar horen wat je in de aanbieding hebt, plus de prijs erbij aub
ik zoek voor een kamaraad van me een stnd minarelli horizontaal krukas, of een imitatie as... laat maar horen wat je in de aanbieding hebt, plus de prijs erbij aub
D Deleted member 682 Guest 2 September 2002 #2 Daar kom je nou NET te laat mee Het kan zijn dat ik er nog 1 heb.., zal straks ff kijken..spreek je op msn wel...
Daar kom je nou NET te laat mee Het kan zijn dat ik er nog 1 heb.., zal straks ff kijken..spreek je op msn wel...
wimpie Well-Known Member 2 September 2002 #3 ik heb er 1:! prijs uhm 40 euro oid, met lagers die nog te usen zijn asje is 8000 km oud.
Niekos aka Schapie 2 September 2002 #4 Kheb hier nog een rito as liggen met volronde wangen. Ziet er nog goed uit en er zit nog 1 c3 lager op die ik er overigens niet afkrijg zonder geweld. Die lager is nog wel goed.
Kheb hier nog een rito as liggen met volronde wangen. Ziet er nog goed uit en er zit nog 1 c3 lager op die ik er overigens niet afkrijg zonder geweld. Die lager is nog wel goed.
Raekwon Banned 2 September 2002 #6 bericht voor Martijn uit Dronten Hoi Martijn, Ik heb je een PM gestuurd. Check het even en PM me maar terug of stuur me maar een email.. gr.Daniel uit Eindhoven
bericht voor Martijn uit Dronten Hoi Martijn, Ik heb je een PM gestuurd. Check het even en PM me maar terug of stuur me maar een email.. gr.Daniel uit Eindhoven
Mathieu Achterhoeker 8) 2 September 2002 #7 std mina hor as, 8000km oud, met de std lagers er nog om. 15 euro zonder verzenden ben je de man
William VR6 Scooterbase Mod 2 September 2002 #8 kheb er ook nog 1. zeg maar wat je wil geven. 7k erop.
Rolf Well-Known Member 2 September 2002 #9 Wil er wel 1 voor je meenemen volgende keer dat je ergens aanwezig bent marco. Als jij nou even een gare pia pijp regelt Zitten nog lagers op, maar die zijn aardig gaar. As zelf is wel ok dacht ik.
Wil er wel 1 voor je meenemen volgende keer dat je ergens aanwezig bent marco. Als jij nou even een gare pia pijp regelt Zitten nog lagers op, maar die zijn aardig gaar. As zelf is wel ok dacht ik.