Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 4 November 2002 #2 Als je qua kappen nog iets mist indien je een Sfera koopt; je weet me te vinden
jorick dotcom 4 November 2002 #4 mja.. sorry hoor.. voor deze frikandel geef ik toch echt alleen maar een bigmac menu zonder frietsaus en geen 200 euro.. d'r zit geeneens een blok bij..
mja.. sorry hoor.. voor deze frikandel geef ik toch echt alleen maar een bigmac menu zonder frietsaus en geen 200 euro.. d'r zit geeneens een blok bij..
jorick dotcom 5 November 2002 #6 Originally posted by NastroAzzuro Ik zie op de voorgrond toch echt een blok staan hoor Click to expand... ja maar dat is al verkocht
Originally posted by NastroAzzuro Ik zie op de voorgrond toch echt een blok staan hoor Click to expand... ja maar dat is al verkocht
Robbie in love! 5 November 2002 #7 Wat wil je uitgeven Jorick? Ik weet hier misschien id buurt nog wel een Sfera...
robbepop DE BIERKOERIER 5 November 2002 #8 ik heb nog een zip ac in onderdelen , het is niet veel maar volgens mij wel compleet.
jorick dotcom 5 November 2002 #9 Originally posted by robbepop ik heb nog een zip ac in onderdelen , het is niet veel maar volgens mij wel compleet. Click to expand... gemaild & Pm maar nog geen antwoord :'( INTERESSE!!
Originally posted by robbepop ik heb nog een zip ac in onderdelen , het is niet veel maar volgens mij wel compleet. Click to expand... gemaild & Pm maar nog geen antwoord :'( INTERESSE!!