Gezocht schema zip 4T euro4 iget

zipper4

New Member
Hallo allemaal
We hebben een brom 4t zip van 2019 met iget injectie. Deze wil als het heet is -en dat is het tegenwoordig nog wel eens- niet starten.
Als het contact aangezet wordt hoor ik de benzinepomp niet lopen en dan weet ik al dat het weer niet werkt. Het probleem doet zich alleen voor als het boven een graad of 25 is. Helaas is dit probleem er eigenlijk al van toen de zip nieuw was maar omdat het toen maar een enkele keer voorkwam zijn we er niet mee terug geweest. Nu wordt het wel irritant en is de garantie verlopen.
Ik ben dus op zoek naar een elektrisch schema van de Zip euro 4 met iget. Heb wel van wat andere zips kunnen vinden maar daar heb ik niets aan.
Verder houd ik mij aanbevolen voor tips naar de oorzaak. Inmiddels heb ik begrepen dat er een tilt sensor op zit en ik zou mij kunnen voorstellen dat deze de bezine pomp kan onderbreken. Als iemand nog meer tips heeft waar te zoeken dan hoor ik het graag. Voor zover mogelijk heb ik de meeste stekkers nagekeken op eventuele slechte contacten. Niets gevonden, ziet er allemaal prima uit. De enige welke ik nog niet heb gedaan is die van de benzinepomp. Dat ga ik vandaag doen.
Graag hoor ik van jullie
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien heb je hier wat aan, iemand met precies hetzelfde probleem:

 
Back
Top