Gezocht: Runner/andere kleine radiateur

Status
Not open for further replies.

Wimo

Well-Known Member
Ik ben opzoek naar een klein radiateurtje voor een speciaal project :p

Iets in de richting van een renner radiateur zou wel mooi zijn

bvd :W
 
Advertisement - register to remove this

nrg ding heb ik nog wel, en binnenkort een runner ding alleen daarvan is 1 pijpje afgebroken en die andere is dicht gemaakt...
 
Originally posted by Roadrunner
nrg ding heb ik nog wel, en binnenkort een runner ding alleen daarvan is 1 pijpje afgebroken en die andere is dicht gemaakt...

hoeveel voor renner ding + afmetingen?
 
Originally posted by Ruud


ik geloof dat wimo eerder was... fatsoen heb je niet in je donder he?

net als jij en tevens ontbreekt bij jou ook nog het vermogen om fatsoenlijk te lezen
 
Originally posted by Wimo
heeft ie 2 of 4 aansluitingen?

De runner rad heeft er als het ware nu nog maar 2, 2 grote pijpjes dus zou je em mooi in een systeem erbij kunnen zetten aangezien er 1 pijpje is afgebroken. Die nrg heeft er gewoon 4 en er zit een stuk vloeibaar metaal opgeplakt omdat ie daar lek WAS.
 
Originally posted by $aint


net als jij en tevens ontbreekt bij jou ook nog het vermogen om fatsoenlijk te lezen

ik heb in ieder geval genoeg fatsoen om niet het product dat aan iemand anders aangeboden wordt voor z'n neus weg te graaien...

stel je voor ik sta te w88 bij de kassa bij een winkel en kom jij ineens aan pakt het product uit m'n handen en gaat het afrekenen.... is toch niet normaal?
 
Originally posted by Ruud


ik heb in ieder geval genoeg fatsoen om niet het product dat aan iemand anders aangeboden wordt voor z'n neus weg te graaien...

stel je voor ik sta te w88 bij de kassa bij een winkel en kom jij ineens aan pakt het product uit m'n handen en gaat het afrekenen.... is toch niet normaal?

Eumhz
Wimo was geïntresseerd de nrg radiator, $aint in die runner rad....


EDIT: nja, drop it 0?
 
Last edited:
o? ik heb nog nergens gezien dat iemand iets wilde hebben en er interesse was voor een rad... maar het gaat echt niet om dit geval alleen... overal wordt dit zeer irritante kunststukje opgevoerd en ik ben het zat...
 
18*12*2 los er voor?? 25€ inc verzenden maar let wel op, 2 dunste pijpjes zitten dicht! Gaat pas weg als ik me Malossi rad heb...
 
Dan mag ie naar iemand anders :) Ik wil hem zsm en hij moet maar 2 gaten hebben.. dus in/uit en niet in/res/res/uit

toch bedankt :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top