Gezocht : Redactiemedewerkers

Zoals in de topictitel is aangegeven zoek ik één of twee mensen als redactiemedewerker voor het schrijven van artikels.

Als eerste een maandelijkse column / verslag van de SBO voor het Motorsport Magazine (kan dus of voor de sprints en/of voor de races zijn) en eventueel ook het ST.net magazine.

Profiel :
- Goed algemeen nederlands kunnen schrijven met boeiende artikels (dus géén bullshit verhaaltjes over hoe mooi een kleurtje is of de stroomlijn en accessoires ergens mooi bij passen of meer van die onzin). Gewoon goede to-the-point artikels en/of verslagen (als het eerste ST.net magazine).
- Algemeen technische kennis van tweetakt/scooters
- Goede motivatie voor de inzet, aangezien deze taak tijd en moeite kost. Ik zoek vooral iemand die zich écht wil inzetten hiervoor en er eerst over nadenkt of hij/zij wel de tijd ervoor heeft.
- Zelfstandig werkend/denkend

Reacties graag via mail en NIET via PM naar info@scootertuning.net
 
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat dan ook alle races/sprints bezocht moeten worden..
Als je nou niet alle sprints/races kán bezoeken ivm de tijd?
 
P-J said:
kun je nog even wat meer uitleg geven over wat er moet geschreven worden.

Ik bedoel dit niet verkeerd , maar verslagen , boeken , aankondigingen , etc schrijven heb je , of je hebt het niet...
Als je nu al niet weet hoe je een verslag over een race of sprint moet schrijven ( waar geen simpele bulshit in staat als : er was een groene aerox... zooo die ging echt hard... hij boekte iedereen behalve die paarse zip ) , dan ben je denk ik niet de gene die inne zoekt.

Ik bedoel dit echt niet aanvallend oid. :)
Maar goede verslagen maken doe je niet zo 1 ,2 , 3.
Of aardig wat ervaring , of je hebt het gewoon.
En aangezien er bij Inne redelijk haast achter zit ( neem aan dat je niet nog eerst even een paar maanden in de leer kan bij dr ) , denk ik dat ze toch iemand zoekt die het kan/weet.
 
A-Bizar said:
Ik bedoel dit niet verkeerd , maar verslagen , boeken , aankondigingen , etc schrijven heb je , of je hebt het niet...
Als je nu al niet weet hoe je een verslag over een race of sprint moet schrijven ( waar geen simpele bulshit in staat als : er was een groene aerox... zooo die ging echt hard... hij boekte iedereen behalve die paarse zip ) , dan ben je denk ik niet de gene die inne zoekt.

Ik bedoel dit echt niet aanvallend oid. :)
Maar goede verslagen maken doe je niet zo 1 ,2 , 3.
Of aardig wat ervaring , of je hebt het gewoon.
En aangezien er bij Inne redelijk haast achter zit ( neem aan dat je niet nog eerst even een paar maanden in de leer kan bij dr ) , denk ik dat ze toch iemand zoekt die het kan/weet.

zeg niet dat ik dit kan hoor, was eigenlijk meer uit interesse dat ik dit vroeg
ik zie dit helemaal niet als een aanval hoor ;)
 
Back
Top