J joeke Well-Known Member 8 December 2004 #1 allo weet er soms iemand een plaats,racebaan ofzo, in belgië (liefst vlaamsbrabant) waar ge onder de 16 met uwen brommer moogt gaan rijden? please zo rap mogelijk antwoorden
allo weet er soms iemand een plaats,racebaan ofzo, in belgië (liefst vlaamsbrabant) waar ge onder de 16 met uwen brommer moogt gaan rijden? please zo rap mogelijk antwoorden
J joeke Well-Known Member 8 December 2004 #3 heb ik al gedaan maar men ouders zijn er wel mooi achtergekome dermee zoek ik nu een plek waar et mag
heb ik al gedaan maar men ouders zijn er wel mooi achtergekome dermee zoek ik nu een plek waar et mag
J joeke Well-Known Member 8 December 2004 #5 maar kbedoel meer een kartingbaan voor scooters ofzo iets weet er soms iemand zoiets in belgië (vlaamsbrabant)?
maar kbedoel meer een kartingbaan voor scooters ofzo iets weet er soms iemand zoiets in belgië (vlaamsbrabant)?
Marc - 8 December 2004 #6 Op eigen terrijn mag je sowiezo op je scooter rijden . Dus misschien bij je vaders werk op de parkeerplaats ofzo :? .
Op eigen terrijn mag je sowiezo op je scooter rijden . Dus misschien bij je vaders werk op de parkeerplaats ofzo :? .
Maykel 600RR 8 December 2004 #7 en anders moet je aftellen totdat je 16 bent, en een certificaat hebt :+
RickH Pr0uD VW 0wN€r 8 December 2004 #10 tja, stiekem ofzo? of ga eens bedrijven langs. of een industriterein een ideE?
Maykel 600RR 8 December 2004 #11 joeke said: ook ni veel goesting om te helpen percies eh :s Click to expand... een turk kan nog beter nederlands, dus kom op doe je best
joeke said: ook ni veel goesting om te helpen percies eh :s Click to expand... een turk kan nog beter nederlands, dus kom op doe je best
nrg@apeldoorn B L I M P ™ 8 December 2004 #12 Funk_dm said: abn! Click to expand... Zacht taaltje he :+