GEZOCHT onderdelen voor mijn aerox

Status
Not open for further replies.
P

PaNDeMoNi

Guest
gezocht:

19 mm DO
gianelli metal
malossi vario + multivar
polini giet 50 cc (wel helemaal goed, moet getuned worden)

alles is voor aerox
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een metal voor F150 incl. verzendkosten. hij is volledig geschuurd(geen roest)
 
ik heb de mooiste metal
smile.gif

-niet zwart gespoten
-niet geschuurt. maar met nog een mooie expanzie en alleen een heeel klein beetje roest bij de bocht.. (flink met olie gepoets, zie je bijna niet.
smile.gif
) ook 150 piek incl verzend.
 
hey pandemoni, je wilt een Malossi vario + multivar???? dus 2 varios??
rolleyes.gif
 
Originally posted by AEROX-GUY:
hey pandemoni, je wilt een Malossi vario + multivar???? dus 2 varios??
rolleyes.gif

Je hebt eigenlijk ook 2 vario's... Je Torque Driver is de 2e... Maarja, wat hij zegt klopt niet, het is natuurlijk Ventilvar
smile.gif
...

Greetz.
 
ok, en wie is nou degene die me aan het mailen is over die metal ? ennuh, ik wil van iedereen ff weten hoe oud die metals zijn, en of ze echt heel goed zijn want het is heel simpel om troep te verkopen over het net natuurlijk
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Je hebt eigenlijk ook 2 vario's... Je Torque Driver is de 2e... Maarja, wat hij zegt klopt niet, het is natuurlijk Ventilvar
smile.gif
...

Greetz.



sorry, foutje, ik bedoelde de ventilvar
wink.gif
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
ok, en wie is nou degene die me aan het mailen is over die metal ? ennuh, ik wil van iedereen ff weten hoe oud die metals zijn, en of ze echt heel goed zijn want het is heel simpel om troep te verkopen over het net natuurlijk

Ik heb je niet gemaild btw, maar mijn metal is nu ongeveer een jaar oud denk ik. Ik hebbem geschuurd en zwart gespoten, hijs nog in goeie staat... geen lekkerijen ofsow.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top