MaRossi Banned 29 October 2002 #1 Ik zoek dus een leuke aluminium 70cc voor minarelli hz, wil namelijk eens een alu cil ipv van mn dr proberen.... Last edited: 29 October 2002
Ik zoek dus een leuke aluminium 70cc voor minarelli hz, wil namelijk eens een alu cil ipv van mn dr proberen....
A aerox#1 Well-Known Member 29 October 2002 #2 ik heb een getunede mhr replica liggen, als ie je intresse heb stuur dan maar een pm en dan regelen we het verder wel. Tom
ik heb een getunede mhr replica liggen, als ie je intresse heb stuur dan maar een pm en dan regelen we het verder wel. Tom
S speedmachine 2 F@$t 2 FuR!0us!!! 29 October 2002 #3 ik heb een gilardoni IS-tuned(700-800 km) voor je en ook een hebo alu Next Generation IS-tuned(300 km) liggen allebij nog in zeer goede staat. als je interesse hebt mail me dan of voeg me toe op speedmachine62@hotmail.com
ik heb een gilardoni IS-tuned(700-800 km) voor je en ook een hebo alu Next Generation IS-tuned(300 km) liggen allebij nog in zeer goede staat. als je interesse hebt mail me dan of voeg me toe op speedmachine62@hotmail.com