This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GEZOCHT!! Minarelli carter, velgen en nog wat shit

Status
Not open for further replies.

Martini

Scootaholic
Ik zoek een Minarelli blok, liggende cilinder, dubbeldisk
ook zoek ik remklauw achter met kabel een pomp,
en ook 2 velgen (voor de mongolen, 1 voor met schijf, en 1 achter met schijf) met schijf duz
en nog wel wat zooi maar dat edit ik later nog wel

Ik heb een linker karter voor je liggen (de kant van het vliegwiel) 15,- mag je het hebben Ook heb ik nog een polini 50cc ac cilinder hebben voor 100,- ben de de man

[edit]deze spullen heb ik niet meer[/edit]

Last edited by a moderator:
Help mij aan een SD-carter en we ruilen gewoon. Weet verder niet wat zo'n carter waard is. heb hem voor 150,- laten tunen bij van Leeuwen en er een half jaar mee geredn in de std. scooterklasse. Ken je toevallig gijs uit Almelo?
________
Mflb vape

Last edited:
ik ken gijs wel
is een goede kameraad van me

maare ik heb dan wel een probleem

ik moet ook 2 velgen hebben met schijf (voor en achter)
en rempomp/leiding en klauw

Gijs heeft mij enkele keren geholpen met mn scooter. Hij heeft mn nummer wel als je evt. belangstelling hebt. Heb verder nog veel org.shit liggen van mn Appie
________
VICIOUSDELICIOUS cam

Last edited:
Ben ik het niet helemaal mee eens, heb eens een keer een 2ehands betor gasveer van hem op ibzar gekocht, hij zei dat die nog helemaal goed was en niet lek ofzo. Thuisgekregen dat ding en is die wel mooi lek en niks meer van Lee fool(en) gehoord.....

Daarom, ik kan wel een voorvork van em kopen, maar ik weet pas zeker wat ik heb als ik em thuis heb...

Naja, eerst Hovingh maarus bellen nu meteen maar effe

Status
Not open for further replies.