Appie50 Suzuki gsx-r 600 k5 28 September 2002 #1 Zoek dus een cilinderkop (LC) voor een MHR 47.6 Min. Hor. natuurlijk wel in goede staat ________ BUY GLASS BONG Last edited: 8 September 2011
Zoek dus een cilinderkop (LC) voor een MHR 47.6 Min. Hor. natuurlijk wel in goede staat ________ BUY GLASS BONG
Marco_v_W hoi 28 September 2002 #2 ik heb er 1 voor je.... Add me maar op msn.... marco_v_w@hotmail.com of pm me ps: ik heb wel een pic
Marco_v_W hoi 28 September 2002 #3 hier heb je de pics , ding is btw nieuw... is een keer 5 km gebruikt ofzo..
T Tjarda RV -HSC- Member 28 September 2002 #4 tering zooi,hier zoek ik dus al de hele tijd naar,khad ook een topic laatst over dit:')
Marco_v_W hoi 29 September 2002 #5 mmmz neit gezien toen denk ik , kheb dat ding nu al een half jaar in de schuur liggen ofzo
Nys Helemaal! 9 December 2002 #6 Originally posted by Tjarda RV tering zooi,hier zoek ik dus al de hele tijd naar,khad ook een topic laatst over dit:') Click to expand... pm me als je hem nog nodig hebt
Originally posted by Tjarda RV tering zooi,hier zoek ik dus al de hele tijd naar,khad ook een topic laatst over dit:') Click to expand... pm me als je hem nog nodig hebt