Gezocht? Kijk Snel! Circuit Park Zandvoort

no_fear_racer

Well-Known Member
http://www.extreme-machines.nl/guests/black98/1help.jpg


HEEEY,we zoeken 10 scooters om a.s. zondag 9maart op circuit park zandvoort mensen heen en weer te brengen dus wij vragen hier om 10 vrijwillegers die om 8 uur s'ochtends voor ons klaar staan het gaat om festival of speed en houd in legale straatraces,driftwedstrijden,burn out contest en stunt shows voor de vrijwillegers is de entree en eten en drinken allemaal verzorgd !! wie wil ons helpen we hebben er 10 nodig mail me @ yorin10@hotmail.com voor aanmeldingen tnx mzzls
 
Advertisement - register to remove this

en wat is nou de bedoeling?? beetje lui heen enweer sjezen over et parcour? dus gewoon bezoekers en deelnemers zeg maar?....denk ni dat et er veel willen...ja misschien paar lui met standaard scoot :D

suc-6 nog !
 
Leek me opzich wel lache, maar Zandvoort vind ik wel erg ver van Groningen en zo. heb ik al wat.sterker nog, heb m'n scooter niet eens, die staat bij de dealer :D

Suc6 met het zoeken ervan.
Maar betwijfel het of iemand vrijwillig op zondag om 7 uur wil opstaan
 
Tjah, had wel gewild hoor, is sowieso wel lachen om bij zo'n streetlegal race te zijn... Maar als je t wat eerder had gemeld dan had ik er ook kunnen zijn. Misschien dat ik 6 april of een van de opvolgende data er kan zijn, als je dan ook nog mensen nodig hebt! Laat me maar weten...
 
Jammer dat ik geen scoot meer heb maar aan de andere kant
IK ZIT LEKKER IN ASSEN !!!!

Daar is ook zoiets alleen dan van een andere organisator.
 
ik ben er iig, m'n pa gaat meedoen met z'n NSX. Ik kom op de scoot. Ik ben te vinden in de TOYO pitbox, bij de Rode NSX en goude CRX (del sol)
 
Originally posted by *EmankciN*
volledig verzorgde toegang + straatraces kijken.. leuk toch?

Matig, ik ga niet daarvoor mn scooter zitten af te rossen. Kan ik aan het einde van de dag weer mn trekveren weggooien.
En ik weet nog wel een doorgang voor gratis toegang ;)
 
Back
Top