Gezocht: Hobbyist/Monteur omg. Sittard (Limburg)

GerardMIO

Member
Onlangs ben ik begonnen met het sleutelen aan een scooter. Moet zeggen dat me dit wel bevalt, al heb ik nog veel te leren. Nu loop ik dus regelmatig tegen wat zaken aan waar ik niet uitkom. Vandaar de vraag of er iemand in de omgeving van Sittard het leuk vind om me waar nodig uit de brand te helpen. Uiteraard kan dit tegen betaling mocht dit gewenst zijn.

Ik zoek dus iemand in de omgeving van Sittard (Zuid-Limburg) met wat verstand van 4-takt scootertjes.

Ik hoor het graag!

Gegroet,

Gerard
 
Advertisement - register to remove this

Hallo Gerard,

ik ben zelf van nét over de grens in België (Maaseik), en ben met dit weer wel dagelijks in Sittard te vinden met m'n scooters. Zelf ben ik ook al de nodige jaren fanatiek hobbyist in de tweewieler wereld, bezit momenteel 4 Beta Ark's , 1 Derbi senda en not 2 oldtimers.

Welke scooter heb je precies ? (Wellicht eens samen touren op een mooie zaterdag middag ? :p)
 
Bedankt voor de reacties @KennethD en @eurokit, en excuus voor mijn late reactie. Ik krijg namelijk nooit meldingen hiervan helaas... Wellicht kan ik nog eens gebruik maken van jullie expertise in de toekomst.

@KennethD, zo fanatiek ben ik niet haha... Sterker nog, heb pas sinds een maand mijn eerste scooter, een tweedehands Sym Mio. Hier ben ik momenteel aan het sleutelen, al schiet het niet zo op vanwege tijdsgebrek. Tevens heb ik totaal geen ervaring met het sleutelen aan motorische voertuigen, dat vertraagt natuurlijk ook enorm. Maar goed, vooralsnog vind ik het wel heel leuk om te doen.

Over een week of twee hoop ik hem weer eens te kunnen starten, maar dat wordt nog spannend. Je kunt dat allemaal in een ander topic volgen, waarin @eurokit zich al fanatiek gemeld heeft in de discussie.

Fijne hemelvaart!
 
Back
Top