This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gezocht: getunede scoot met meeste rpm

Status
Not open for further replies.

Jelle RV

Well-Known Member
ik vraag me al een hele tijd af, af wie nou de snelste scooter heeft met het hoogste rpm van het forum?
want ik zie zoveel snelle scoots, maar er moeten toch wel een paar bovenuit steken? want ik kan niet echt een overzicht vinden met wat de snelste scoots zijn van het forum, dus als je bij deze je rpm post, kan ik een tabel maken met wie de hoogste rpm etc.
vermeld ook wat voor scoot je hebt en je setup

en als het nodig is, wat je eraan wilt gaan doen om je score te verbeteren of wat je ervoor gedaan hebt (het tunen)
 
Dit heeft niks met tuning te maken.


RPM heeft in feite niet direct iets met prestatie's te maken...

Ik zou zeggen, ga naar de meeting lelystad en kom er achter

Maargoed, het lijkt me niet dat iemand echt op zo'n tabel zit te wachten, sorry.
 
ik ben weg als lelystad is dus dat is al geen optie, maar waarom zou een slotje komen? volgens mij doe ik niets verkeerds.....
en als mensen niet posten weet ik vanzelf dat ze er geen interesse in hebben en de geinteresseerden vinden het misschien wel tof/handig
 
Het is gewoon nutteloos... Alle vette scooters presteren tussen 14.200 rpm en 14.800 rpm... Pronk als uitzondering Verder zegt dat nix over de prestaties...
 
Status
Not open for further replies.