Nicolàs
Well-Known Member
Jammer genoeg kreeg ik gisteren te horen dat de auto van een maat van me (collega wtb'er van oa bart en mij) is gestolen Dit is echt een triest verhaal, want hij heeft heel veel tijd geld en moeite in die auto gestoken, en dat alles als student... Alle details staan hieronder in een mailtje van hem.
Hoi,
Mijn astra gsi is op 9 december 2003 's morgens tussen 7.30 uur en 11.30 uur (in ieder geval) gejat bij ons voor de deur in Diessen.
Opel astra gsi, 2.0 16V, gele lonsdale leeuw op achterruit,
achterspoiler bovenaan achterruit en onderkant achterruit met derde remlicht, dubbele dtm uitlaat (axxon), 17" velgen (Fox racing) met federal banden 205/40 ZR 17, aluminium pookknop met blauwe ledjes (krasjes erop van mijn duimring), witte tellerplaten, katvervanger (zelfbouw), gaas in grille en in luchthappers op motorkap, horizontale kras (ong. 50 cm breed) op achterbumper, mistlampen, schuif/kanteldak, blauwe raamband met oranje tribal en opelteken, rode 'bougiedeksel' met opel en 16V erop is van kleppendeksel af (onder de motorkap) etc. etc. Zo zijn er nog veel meer onderdelen
waar ik specifieke kenmerken van ken, dus als je iets tegenkomt.....
Kenteken SN-PJ-98, licht blauw
Hij staat op www.opelgsiclub.nl in de ledenlijst bij astra F bij
Puike (dat ben ik) en op www.gsigallery.nl.
Stuur dit a.u.b. naar zoveel mogelijk mensen, zodat die crimineel er niks aan zal hebben!!!
Heb je hem gezien/gehoord??? Laat me dan a.u.b. meteen iets weten!
Groeten Willem (alias Puike) (e-mail: puike18@hotmail.com)
PM mij (Nicolàs) voor evt 06 nummer
Hoi,
Mijn astra gsi is op 9 december 2003 's morgens tussen 7.30 uur en 11.30 uur (in ieder geval) gejat bij ons voor de deur in Diessen.
Opel astra gsi, 2.0 16V, gele lonsdale leeuw op achterruit,
achterspoiler bovenaan achterruit en onderkant achterruit met derde remlicht, dubbele dtm uitlaat (axxon), 17" velgen (Fox racing) met federal banden 205/40 ZR 17, aluminium pookknop met blauwe ledjes (krasjes erop van mijn duimring), witte tellerplaten, katvervanger (zelfbouw), gaas in grille en in luchthappers op motorkap, horizontale kras (ong. 50 cm breed) op achterbumper, mistlampen, schuif/kanteldak, blauwe raamband met oranje tribal en opelteken, rode 'bougiedeksel' met opel en 16V erop is van kleppendeksel af (onder de motorkap) etc. etc. Zo zijn er nog veel meer onderdelen
waar ik specifieke kenmerken van ken, dus als je iets tegenkomt.....
Kenteken SN-PJ-98, licht blauw
Hij staat op www.opelgsiclub.nl in de ledenlijst bij astra F bij
Puike (dat ben ik) en op www.gsigallery.nl.
Stuur dit a.u.b. naar zoveel mogelijk mensen, zodat die crimineel er niks aan zal hebben!!!
Heb je hem gezien/gehoord??? Laat me dan a.u.b. meteen iets weten!
Groeten Willem (alias Puike) (e-mail: puike18@hotmail.com)
PM mij (Nicolàs) voor evt 06 nummer
Last edited: