Gezocht: Gestolen Astra GSI (licht blauw)

Nicolàs

Well-Known Member
Jammer genoeg kreeg ik gisteren te horen dat de auto van een maat van me (collega wtb'er van oa bart en mij) is gestolen :( Dit is echt een triest verhaal, want hij heeft heel veel tijd geld en moeite in die auto gestoken, en dat alles als student... Alle details staan hieronder in een mailtje van hem.

Hoi,

Mijn astra gsi is op 9 december 2003 's morgens tussen 7.30 uur en 11.30 uur (in ieder geval) gejat bij ons voor de deur in Diessen.

Opel astra gsi, 2.0 16V, gele lonsdale leeuw op achterruit,
achterspoiler bovenaan achterruit en onderkant achterruit met derde remlicht, dubbele dtm uitlaat (axxon), 17" velgen (Fox racing) met federal banden 205/40 ZR 17, aluminium pookknop met blauwe ledjes (krasjes erop van mijn duimring), witte tellerplaten, katvervanger (zelfbouw), gaas in grille en in luchthappers op motorkap, horizontale kras (ong. 50 cm breed) op achterbumper, mistlampen, schuif/kanteldak, blauwe raamband met oranje tribal en opelteken, rode 'bougiedeksel' met opel en 16V erop is van kleppendeksel af (onder de motorkap) etc. etc. Zo zijn er nog veel meer onderdelen
waar ik specifieke kenmerken van ken, dus als je iets tegenkomt.....

Kenteken SN-PJ-98, licht blauw

Hij staat op www.opelgsiclub.nl in de ledenlijst bij astra F bij
Puike (dat ben ik) en op www.gsigallery.nl.

Stuur dit a.u.b. naar zoveel mogelijk mensen, zodat die crimineel er niks aan zal hebben!!!

Heb je hem gezien/gehoord??? Laat me dan a.u.b. meteen iets weten!

Groeten Willem (alias Puike) (e-mail: puike18@hotmail.com)
PM mij (Nicolàs) voor evt 06 nummer
Links%20achter.jpg

Rechts%20voor.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ok das kut. De eerste die dit topic verziekt met een JKK opmerking over Opel/Lonsdale sticker krijgt een cadeautje van mij :|

Ja sticker zat er al op toen hij hem kocht... En aangezien hier toch een aantal opel mensen zitten dacht ik dat misschien wel eens zou kunnen helpen.

hehe, arne je bent ook boos merk ik :(

mja ben je niet de enigste.. dit is zon lage actie gewoon.. zelfde met die crx, gewoon teringlijers zijn et.. Ik zal beetje opletten hier in de buurt.. rijden teveel gestolen auto's rond.. als ik iets zie zal ik et wel melden.

Trouwens, misschien kan je nagaan of die geen ruzie had met negers en turken vanwege die lonsdale vlag.. Misschien istie ooit bedreigd? zoja, dan zouk dat ff checken..

Veel suc6 in ieder geval en ik hoop dat die mooie opel snel weer op zn parkeerplaatsje staat in orginele toestand..

:)

Ik heb em deze link gemailt en misschien dat hij zelf hier kan reageren. De kleur is geloof ik niet standaard, en dus daarom wel heel opvallend, tenzij alles over gespoten wordt natuurlijk.

mja, ik zal rond gaan kijken en wat vrienden vertellen die misschien wel in zon soort circuit zitten.. Misschien krijgen hun wat aangeboden ofzo.. ik laat wel wat van me horen als ik iets weet :)

Heb je meeltje geforward Nicolás :!, hoop dat het wat helpt. Succes ermee.

Owja, ik zal natuurlijk ook rondkijke, ik heb je 06 dus ik bel je als ik em zie rijden.

Originally posted by Nicolás
Ik heb em deze link gemailt en misschien dat hij zelf hier kan reageren. De kleur is geloof ik niet standaard, en dus daarom wel heel opvallend, tenzij alles over gespoten wordt natuurlijk.

Kleur valt niet op, orignele blauwe gsi kleur lijkt vrij veel op dit.

2 weken geleden was ook al een GSi van een vriend van een vriend van mij gestolen, een zwarte :|

Dat die sukkels er maar zelf voor gaan werken.

Ik vraag me alleen af wat je nu kunt doen met een gestolen GSi?

Erin rijden misschien?

Dit soort mensen maakt het vrij weinig uit als ze in een gestolen auto worden aangehouden lijkt me aangezien ze er ook geen probleem van maken om het te jatten...

Mooie gsi vind ik, jammer dat het zo heeft moeten lopen :(

Ik hoop dat je m terugvind/krijgt...

Hoe was tie btw verzekerd ?

Ik ken die gast volgens mij niet, Nicolas, maar wel erg balen :|

Twan; ik ken geen originele blauwe kleur voor een Opel GSi uit die jaren, die er ook maar enigszins op lijkt :S

Ook is hij dan op de foto een stuk donkerder, dan vind ik het nog een best groot verschil... Maar dat terzijde, het gaat om de auto. Ohja en Bart, gegarandeerd dat je hem kent. :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik ken die gast volgens mij niet, Nicolas, maar wel erg balen :|

Twan; ik ken geen originele blauwe kleur voor een Opel GSi uit die jaren, die er ook maar enigszins op lijkt :S

Nicolas, is ie niet overgespoten in die licht blauwe kleur bij een Autoschade bedrijf oid ?

Als dat zo is, dan is ie nl. helemaal uniek...

Dit is geen originele kleur, de kleur die twan aangeeft is metallic en dat is deze kleur niet.
Dus ik denk dat deze auto redelijk uniek is.
erg vervelend dat hij gestolen is... als ik wat tegenkom laat ik het horen!

Back