Gezocht Elektrisch schema Typhoon 125cc

Status
Not open for further replies.

Karoshi

De Zotte Belg!
Kan iemand me aan een elektrisch schema van een typhoon 125cc helpen?

Ik zou je eeuwig dankbaar zijn (en dat is best lang :p)

thanxxx alvast voor de moeite

mvg

Karoshi
 
Advertisement - register to remove this

Ik kick deze nog maar een keertje omdat ik nog altijd geen heb...

check avatar voor prijs 8P

Als je tips hebt hoe/waar ik er kan aankomen hoor ik het natuurlijk ook graag! Als je TOEVALLIG nog werkplaatsboek hebt voor zo'n ding zou ik het ook graag weten...

mvg

Karoshi
 
Je hebt er mij ooit een van een 50 gestuurd, weet niet of je daar ook wat aan hebt mocht je hem zelf niet meer hebben?

En een mailtje naar Piaggio ofzo?
 
Mailtje naar piaggio heb ik al ruim een maand geleden verstuurd... Daar zijn ze voorlopig nog niet wakker want heb er echt nog niets van ontvangen...

Dat van een 50cc heb ik zelf nog in het origineel boekje van mijn puch typhoon maar er zijn toch verschillen met de kabelboom van de 125cc dus daarom effe terug zoeken naar elek schema van 125cc... Lijkt niet echt zo makkelijk :'(
 
Kijk even of er een brommerzaak is die de eigenschappen van een typhoon op microfilm heeft. Hier in santpoort was er ook een brommerzaak die alle scooters die ze verkochten op microfilm hadden... ( denk aan van die exploded view tekeningen )..

Misschien dat ze ook schema's hebben :) Succes iig!
 
moet je het schema hebben om de draadboom te maken of om hem te monteren? Want ik heb nog een draadboom leggen van een 125 typhoon. ik weet alleen niet of ie kompleet is omdat ik het zo had gekocht met blok en ook niet weet wat er allemaal aan hoort te zitten.
 
Have some good news for you :D
Na wat rondgebel en gevraag....
Krijg ik volgende week een elektrisch schema van 125cc Typhoon binnen :)
 
Last edited:
mooi :D

Heb bij emby ook het "onderhoudsboekje" dat bij een tph125cc wordt meegeleverd besteld. Lekker handig altijd. Master >> als je het elek schema hebt is het FLEX en spreken we wel een keertje af wanneer ik kom langscruisen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top