Gezocht: DR70tuned, 17,5 DO en een goeie pijp voor die cilinder dus Yasuni R/For Race

Status
Not open for further replies.

Lieuwe

Super User
Nog een x
smile.gif
zoek dus de volgende dingen :

- DR70, TOP70 !!Tuned!! (zet er bij hoeveel ie gedraait heeft)
- 17,5 DO (niet zeuren wil geen handchoke en 21 is me te groot/slurp slurp).
- Goeie pijp voor cilinder dus Yasuni R, For Race enzzz..

Ik wil et et liefst ruilen tegen 1 van de volgende dingen:

- Yasuni Z voor Puch Energy
- Samba uitlaat voor Runner
- Power One Racing
smile.gif
voor Runner

Koop alleen van bekende forum members dus niet een of andere vage junior member die me gaat naaien.... ben al genaaid met die Power One uitlaat
frown.gif
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een supernette, gladde krasloze gilardoni 70cc met 2delige kop voor fl 200,- maar Arne was eerst dus...........

Wat bied je voor mijn Yasuni R? hij is zeeeer mooi!!! en 2 mnd oud.

------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Koop alleen van bekende forum members dus niet een of andere vage junior member die me gaat naaien.... ben al genaaid met die Power One uitlaat
frown.gif

heb je hem niet ff flink gestalked? dat zou ik iig ZEKER doen, misschien zelfs ff langs gaan en die pijp in zijn strot rammen! daar zou ik echt niet tegen kunnen...............
 
uhhh hij woont in het noorden van Friesland en die gast in Limburg
biggrin.gif
 
Originally posted by Jasper:
heb je hem niet ff flink gestalked? dat zou ik iig ZEKER doen, misschien zelfs ff langs gaan en die pijp in zijn strot rammen! daar zou ik echt niet tegen kunnen...............


Ik heb die gast zen nummer wel maar neemt niemand op zeker gejat mobieltje..

Dit is et nummer bel em maar es:

06-10618062

Misschien neemt ie wel niet op als mijn nummer op zen diplay komt ofzo als ie opneemt scheld je em maar verrot
smile.gif
 
hhmmmz ik kreeg te horen: bij het door u gekozen nummer is het niet mogelijk een voicemail bericht achter te laten, tuut tuut tuut tuuut tuuut ..........strax nog eens proberen
smile.gif
 
Originally posted by scooterracer:
hhmmmz ik kreeg te horen: bij het door u gekozen nummer is het niet mogelijk een voicemail bericht achter te laten, tuut tuut tuut tuuut tuuut ..........strax nog eens proberen
smile.gif

Dat probleem heb ik dus ook .... zal wel gejat mobieltje zijn ofzo.
 
Originally posted by MHRunner:
ik heb een supernette, gladde krasloze gilardoni 70cc met 2delige kop voor fl 200,- maar Arne was eerst dus...........

Heb je die cilinder nog of niet ??


------------------
Gilera Runner SP `99
- Samba Racing 50 pijp
- Polini achterpoulie
- Polini 22% gouden drukveer.
 
Ik heb nogsteeds een chromen metrakit uitlaat. Op mijn 70cc haal ik toch nog 94 digi ermee, niet echt hard, maar kon slechter
smile.gif


Btw, was die gozer lid van dit forum? zoja, paas ze nick even.
 
Ik heb een Yasuni R te koop voor 299,00.

2 maanden geleden gekocht, 25 km mee gereden gaat nu weg omdat ik een meer hoogtoerige uitlaat moet hebben helaas...

hij is natuurlijk zo goed als nieuw, niks aan te zien, net zo nieuw als uit de winkel.

emailen kan naar: fatalspeed1@hotmail.com
 
ik heb nog een nrx liggen.
prijs: fl 150,-

mail me als je geinteresseerd bent rickie@soneramail.nl

greetz
 
ZipSP donder aub op met die Nr-X shit pijp

Fatalspeed ik had je mail ook al gehad ik geef je 250,- ,dat stort ik gewoon op je rekening en dan stuur je em op dus geen rembours shitkosten..

Als je dit wil stuur je me nog maar een mail en dan regelen we et verder wel...
 
299,00 voor de Yasuni R, minder ga ik niet...
Als je stort komen hier ook verder geen rembourskosten meer bij.
 
Bij mijn dealer is die uitlaat 359,- (jaja goedkoper dan bij shitparts, net gekeken daar is ie 400,- dikke afzetters.) denk je dan dat ik zon ding 2e hands voor 300 ga kopen dacht het dus niet...

Misschien kan ik die uitlaat ook wel voor inkoopprijs regelen dan zit ik op 280/290 ofzo dus ik wil em wel voor 250 incl. verzendkosten niet hoger wel lager...
smile.gif


Dus als je em kwijt wil zeg je het maar anders laat je em maar lekker verroesten in je hok want er is toch niemand die die uitlaat voor 300,- wil kopen.



------------------
Gilera Runner SP `99
- Samba Racing 50 pijp
- Polini achterpoulie
- Polini 22% gouden drukveer.
 
Originally posted by Runner Rules !!:
Bij mijn dealer is die uitlaat 359,- (jaja goedkoper dan bij shitparts, net gekeken daar is ie 400,- dikke afzetters.) denk je dan dat ik zon ding 2e hands voor 300 ga kopen dacht het dus niet...

Misschien kan ik die uitlaat ook wel voor inkoopprijs regelen dan zit ik op 280/290 ofzo dus ik wil em wel voor 250 incl. verzendkosten niet hoger wel lager...
smile.gif


Dus als je em kwijt wil zeg je het maar anders laat je em maar lekker verroesten in je hok want er is toch niemand die die uitlaat voor 300,- wil kopen.
\

Jezus man, wat reageer jij altijd direct sjagerijnig! En waarom altijd in hemelsnaam altijd eerst iets 2e hands vragen en als iemand dan iets aanbied weer over die inkoopsprijs sooi gaan zeiken?? Vind je dat nou zo stoer ofsow? Ik worder iig doodziek van...

Koop gewoon lekker tegen inkoopprijs en val ons daar verder niet mee lastig.
 
Zit wat in....

Trouwens...die Yasuni pijpen zijn pas nog in prijs gestegen , bij shitparts was ie eerst ook 360.
 
IK heb nog een 17,5mm carb+ die gilardoni+ een zo goed als nieuwe Yasuni R.

voor fl 525,- exclusief mag je alles van me hebben.

17,5mm = 2mnd oud,
gilardoni+kop = 1mnd oud, echt krasloos en in perfecte staat!!
yasuni R kevlar = net 2mnd oud, en nog zeer mooi! (GEEN REGEN PIJP!!!)

mail me anders op: Polinifreak@hotmail.com
of bel me op 06-10572291

Vriendelijke groet,
Pim alias MHRunner

------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)

[This message has been edited by MHRunner (edited 02 June 2001).]
 
Originally posted by MHRunner:
ik heb een supernette, gladde krasloze gilardoni 70cc met 2delige kop voor fl 200,- maar Arne was eerst dus...........

Wat bied je voor mijn Yasuni R? hij is zeeeer mooi!!! en 2 mnd oud.


Hoe ziet ie eruit? (die uitlaat)

Als ie nog helemaal goed is geen roest enz. gfeef ik je 250 incl. verzendk. dervoor.
 
hmmm, tja Arne zei dat hij me nog zou mailen en we zijn nu 2 dagen verder.. maarja ik bel hem zo wel ff.

Oke dan iemand nog een 17,5mm carb kopen of een Yasuni R??

Runnerrulez??!!

Greetz,
MHRunner
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top