Ik ben vandaag gezakt voor mijn praktijkexamen waar ik 3 maanden op wachtte, heb nog geen scooter door mijn strenge ouders die zeggen dat ik eerst de rijbewijs moet halen en dan pas scooter halen dus balen. Toen ik bij de praktijk cursus was had iedereen een eigen helm omdat ze al een scooter hebben en al stiekem geoefend hebben terwijl ik nooit op een scooter heb gereden. Het weer was slecht, regen, heel veel regen en hagel dus ik kon niet goed opletten, ook was het superdruk omdat het regent en iedereen met de auto is. Het is echt jammer en ik ben echt kapot nu ik een nieuwe moet boeken voor 300 euro en wie weet zak ik ook nog voor die. Ben echt onzeker en mijn motivatie is weg, ik ken geen vrienden die scooter hebben van wie ik toevallig een scooter kan lenen. Op internet ben ik waarschijnlijk de eerste die gezakt is nu ik nergens een vergelijkbare situatie vind als die ban mij. Iedereen die ik ken die het praktijkexamen hebben gehaald zeiden allemaal “oh het is zo makkelijk” “je gaat het makkelijk halen” die woorden zal ik voor altijd herinneren. Heeft iemand misschien tips hoe ik nog kan oefenen zonder een scooter te halen en beetje advies?