zagon Banned 25 October 2002 #1 ik zoek dus een vastgelopen speed of iets in die richting, niet met hele brokken alu eruit, en laat ff pics zien als het kan grtzz, Jacco. p.s. als het geen EVO, SPEED of MANSTON is, laat dan maar
ik zoek dus een vastgelopen speed of iets in die richting, niet met hele brokken alu eruit, en laat ff pics zien als het kan grtzz, Jacco. p.s. als het geen EVO, SPEED of MANSTON is, laat dan maar
zagon Banned 25 October 2002 #3 ik hoorde dat die een manston heeft jah, thankx voor het idee grtzz, Jacco.
chezzmo Retired for now.... 25 October 2002 #5 ik heb manston, speed replica EN evo liggen Evo is trouwens wel eeuwig dood waarschijnlijk
#CARMA# oldskool member 25 October 2002 #6 Ik heb een mhr team 70 en een gilardoni 70 liggen maaja beide hou ik toch als soort sentiment hoe het niet moet en ik denk dat de meeste mensen dat hebben dus zou het nut hebben om dit te vragen>?
Ik heb een mhr team 70 en een gilardoni 70 liggen maaja beide hou ik toch als soort sentiment hoe het niet moet en ik denk dat de meeste mensen dat hebben dus zou het nut hebben om dit te vragen>?
K Kasteel MHR member 25 October 2002 #8 vriend van me heeft er nog een manston voor pia liggen, moet (denk ik) alleen opnieuw gesealed worden. msn: sbk__2001@hotmail.com
vriend van me heeft er nog een manston voor pia liggen, moet (denk ik) alleen opnieuw gesealed worden. msn: sbk__2001@hotmail.com
zagon Banned 26 October 2002 #9 chezzmo, hoeveel voor die manston en evo? Rijk de b, hoeveel voor die manston? deze cillinders moeten nog wel opnieuw te sealen zijn natuurlijk grtzz, Jacco.... p.s. pic's please
chezzmo, hoeveel voor die manston en evo? Rijk de b, hoeveel voor die manston? deze cillinders moeten nog wel opnieuw te sealen zijn natuurlijk grtzz, Jacco.... p.s. pic's please