doorzoep'n Well-Known Member 4 October 2002 #1 mijn uitlaat is net geknapt, dus ik zoek een andere. Liefst in drenthe. Voor piaggio.
A Arnold MHR Well-Known Member 4 October 2002 #2 Heb er wel eentje voor je, een Black Swan, voor op Pia. Ziet er nog goed uit, beetje roest aan de bocht, voor 85 Euro mag je hem hebben
Heb er wel eentje voor je, een Black Swan, voor op Pia. Ziet er nog goed uit, beetje roest aan de bocht, voor 85 Euro mag je hem hebben
doorzoep'n Well-Known Member 4 October 2002 #3 hmmm eindhoven niet echt dicht bij drenthe.... maare effe kijken of er verder iemnand nog wat heeft liggen
hmmm eindhoven niet echt dicht bij drenthe.... maare effe kijken of er verder iemnand nog wat heeft liggen
D DaPPieMAN De dappie racer 4 October 2002 #5 misschien weer laten lassen?? of is het zo erg dat je denkt dat het niet te lassen is??
A Arnold MHR Well-Known Member 4 October 2002 #6 Ok kijk maar, stuur anders maar berichtje op me PM of email (Arnold_Hellraiser@Hotmail.com)
A Arnold MHR Well-Known Member 4 October 2002 #7 Desnoods kom ik hem wel brengen lolz ;-) Wat voor scoot heb je eigenlijk? Een Typhoon met een DR70cc las ik in je profiel? Daar zou ie het wel netjes op moeten doen
Desnoods kom ik hem wel brengen lolz ;-) Wat voor scoot heb je eigenlijk? Een Typhoon met een DR70cc las ik in je profiel? Daar zou ie het wel netjes op moeten doen
danny46 Well-Known Member 4 October 2002 #8 wimpie, check je pm. als die gast geen interesse heeft heb ik het misschien wel.....
D Designer Well-Known Member 20 October 2002 #9 Als pia een vertikaal blok heeft, dan heb ik nog een giannelli Pro Cee liggen € 90,- (voor foto ? onderstaande link) www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=276)
Als pia een vertikaal blok heeft, dan heb ik nog een giannelli Pro Cee liggen € 90,- (voor foto ? onderstaande link) www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=276)