Gevraagd: NRX 4 X8R

Status
Not open for further replies.

DAW

Honda Team
Ik zoek een uitlaat voor op een Honda X8R, liefst in goede staat, stevig en niet te duur. (nope geen Power One a.u.b. :|)

Geen Leovinci ZX, heb ik al.

Het is bedoeld voor op een 70cc Giet.

Greetzz DAW
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DAW
Ik zoek een uitlaat voor op een Honda X8R, liefst in goede staat, stevig en niet te duur. (nope geen Power One a.u.b. :|)

Geen Leovinci ZX, heb ik al.

Het is bedoeld voor op een 70cc Giet.

Greetzz DAW

Ik zal de eigenaar van me ex-scoot es vragen, want die heeft mijn ex-Honda X8R-S laatst in de prak gereden :|
 
Wrom zoek je voor verschillende scooterz een nrx??

Spaar je ze?:?

offuh is het voor iemand die je kent zodat jullie saen een nrx club kunnen beginnen??:|
 
Originally posted by bissie
Wrom zoek je voor verschillende scooterz een nrx??

Spaar je ze?:?

offuh is het voor iemand die je kent zodat jullie samen een nrx club kunnen beginnen??:|

NRX doet het best goed op een Honda X8R-S.
Als je het over Piaggio over Minarelli had, dan kon ik er nog wel inkomen.

EN NIET OFFTOPIC LULLEN!
 
Ik zoek ook nog een CDI voor mn X8R liesft een van Malossi of Pederzinni.

Daantje, als die maat van jou die X8R niet houd dan wil ik die CDI wel overkopen. En eventueel nog andere onderdelen??

Greetzz DAW
 
ik zal em vragen, zodra ik em onlijn zie op MSN.

Verder als hij afstand doet van alles, dan heeft ie: MHR-replica, 17,5mm carbu, Malossi vario, Malossi primaire vertanding, Polini secundaire vertanding en Malossi CDI. Maar ga nou maar geen valse hoop krijgen, want het is niet eens cker of hij er afstand van doet...
 
Dewds, hij doet die onderdelen niet weg en laat ze scooter gewoon maken.
Hij krijgt wel fokkin 4000,- van dat jochie!!!
 
NRX doet het best goed op een Honda X8R-S.

Ok sorry heb ik geen ervaring mee maarre ik doelde erop dat hij 2 advertenties had gestart voor een nrx op 2 scooters dus vandaar, maar zal ff ophouden te zeiken ok??

greettzzzz
 
Zijn er ook mensen die een buxy/zenith/speedake uitlaat verkopen? Die uitlaten moeten na enige aanpasingen ook op een X8R passen. In goede staat redelijke prijs.

Hierbij zoek ik vooral een Polini For Race of andere goeie uitlaat voor op een Polini 70cc giet.

Greetzz DAW
 
deze kan idd dicht en vooral omdat bissie zo graag naar een v&a ban uitkijkt...

EDIT : JEZUS wie gaat er nou in zo'n ouwe topic lopen blaten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top