Gevraagd: Gilera Citta

Status
Not open for further replies.

MaRossi

Banned
Scoot gaat binnenkort denk maar weer eens uit elkaar en daarom zoek ik nog een gilera citta zodat ik niet op de fiets overal heen moet.... Dus wie weet of heeft er nog een citta te koop, en dan het liefst in friesland of het noorden in ieder geval. Er mag ook wel wat werk aan dat ding zitten .....
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog wel een snelle citta staan, helemaal door mij gereviseerd en getuned, maar ik woon in brabant, dus dat zal wel niet doorgaan....
 
Originally posted by RMC
Ik heb nog wel een snelle citta staan, helemaal door mij gereviseerd en getuned, maar ik woon in brabant, dus dat zal wel niet doorgaan....

voor hoeveel, niet voor mij, maar voor een vriend van me, die zoekt ook hevig een citta?
 
Een maat van mij heeft nog een Citta staan van een half jaar oud. Moet weg ivm rijbewijs. De Citta is van de laatste uitvoering (helemaal zwart) en bijna nieuw. Moet wel rond de 1250,- opbrengen. Hoor het wel als je interesse hebt
________
LIVE SEX WEBSHOWS
 
Last edited:
Citta, zilvermetallic-zwart, GEEN aparte dingen zoals hoge vering/lang zadel/crossband ofsow.

DR70 door mijzelf getuned
13/13 Dell'orto carbje
Malossi Powerfilter
Getuned bromfiets carter
70cc cilinderkop
Proma circuit uitlaat
strakste poliniveertjes
60 poelie
Bromfietsvertanding

Draait 8000 tpm en rijd makkelijk 65 digi, haalt een onbegrenste Typhoon makkelijk in.....

Blokkie pas nieuwe lagers+keerringe+nieuwe pakkingen....

Als je interesse hebt laat maar wat weten... hoeft niet per se weg...
 
als iemand een citta te koop heeft, mail dan ff de prijs en info naar: svan_gestel@hotmail.com

het gaat hier om een klasgenoot van me die graag een citta wil kopen, de voorwaarde zijn eigenlijk alleen dat ie goed is, over de prijs is wel heen te komen.

vergeet niet te zeggen waar je vandaan komt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top