Gevraagd: 70CC voor honda MTX

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Een maat van mij heeft ook nog een 70 cc liggen, een Fast Arrow (doet maar net iets onder voor een Zeta), zit alleen geen zuiger en cilinderkop bij (maar je kan daar je 50cc kop voor gebruiken).......de cilinder is nog helemaal goed, pm mij maar als je interesse hebt, zet je telefoonnummer er ook maar ff bij dan belt die maat van mij jou (tegen die tijd) wel.

Mzzl Dennis
 
Enne nog ff iets, hij had die cilinder net ff opgemeten enne hij is precies 44,5 mm enne hij zag er nog helemaal gaaf en glad uit.......
 
das onzin, met een 50 kop gaat het net zo goed. een 70 kop heeft juist meer compressie. en als ie 44.5 is kun je er een malossi zuiger ingooien.
 
Originally posted by VoDKaReDBuLL
Een maat van mij heeft ook nog een 70 cc liggen, een Fast Arrow (doet maar net iets onder voor een Zeta), zit alleen geen zuiger en cilinderkop bij (maar je kan daar je 50cc kop voor gebruiken).......de cilinder is nog helemaal goed, pm mij maar als je interesse hebt, zet je telefoonnummer er ook maar ff bij dan belt die maat van mij jou (tegen die tijd) wel.

Mzzl Dennis

ja heb wel interesse.
wat moet die kosten.

mijn nummer is 0612883026

rop
 
Fast Arrow is maar net iets slechter dan Zeta? Ben je gek ofzow? Zeta is echt veeeeel sneller man!


Ik heb dit voor je liggen:

70cc Eurokit-Malossi Tuned Incl zuiger
70cc Zeta Watergekoeld!! (past gewoon op AC blok) Met zuiger, radiateur en kop.

mail ff naar: coolewappie@hotmail.com voor prijs. Of add me op MSN.

Ik heb trouwens ook 20 en 16mm carb's als je wilt.... (mikuni)
 
Originally posted by Tsjaap
Fast Arrow is maar net iets slechter dan Zeta? Ben je gek ofzow? Zeta is echt veeeeel sneller man!


Ik heb dit voor je liggen:

70cc Eurokit-Malossi Tuned Incl zuiger
70cc Zeta Watergekoeld!! (past gewoon op AC blok) Met zuiger, radiateur en kop.

mail ff naar: coolewappie@hotmail.com voor prijs. Of add me op MSN.

Ik heb trouwens ook 20 en 16mm carb's als je wilt.... (mikuni)


hehe die uitlaatpoort op de foto kan ook wel wat BREDER!!!!!!!!!
 
Originally posted by Tsjaap
Fast Arrow is maar net iets slechter dan Zeta? Ben je gek ofzow? Zeta is echt veeeeel sneller man!


Ik heb dit voor je liggen:

70cc Eurokit-Malossi Tuned Incl zuiger
70cc Zeta Watergekoeld!! (past gewoon op AC blok) Met zuiger, radiateur en kop.

mail ff naar: coolewappie@hotmail.com voor prijs. Of add me op MSN.

Ik heb trouwens ook 20 en 16mm carb's als je wilt.... (mikuni)

Is hij nog mooi glad zonder krassen en zo. Heb je toegevoegd spreek je wel verder over msn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top