GEVRAAGD>>70cc mina L.c.

Status
Not open for further replies.

Ruffryder

Banned
Ben op zoek naar een goede 70cc voor minarelli horizontaal l.c.

DUs iets van Hebo alu NG,TP due plus,MHR-R of iets in die richting..DR is trouwens ok welkom..
Laat maar wat horen..


Laterzz
 
Advertisement - register to remove this

gan ff nar PU in Barnveld alles van Malossi is met 30% korting i.v.m. problemen met malossi, dus die MHR 70 cc is van 430 euro naar 300 euro :p
 
Ja min 30% kom je nog altijd boven de scootparts prijzen uit.
Ze hebben wel vaker van die acties btw, had ik net me nieuwe MHR50 gekocht, gaat ie heel bijdehand lopen rekenen, het was net echt goedkoper en toch ging ie toch lopen ouwehoeren dat ik het bij hem dan goedkoper en sneller had gehad,fuck off man! Ouwe gek :) Affijn totzover dit offtopic gedoe...
 
jaja..

maar k was niet echt van plan om 300 eurootjes uit te geven duzz.....


MDV je zei dat je me had gePM-ed alleen ik heb geen pm gehad van je..
Pm me snel weer aub..

Laterzz
 
Polini Corsa goed?
cilindertje is nog perfect, in de kop moet nieuwe draad getapt worden op de plek van de koelvloeistofcensor en het zuigertje ontbreekt.
Evt, wil ik hem wel helemaal in orde maken (dus ff nieuw zuigertje halen en die draad regelen) maar dan wil ik wel zeker weten dat je em neemt.
PM anders maar ff.
 
Cilinder

Ik heb nog een: 70 evo Mhr Replica en nog wat dingetjes liggen evo is amper gebruikt en mhr gewoon nog goed als je interesse heb dan hoor ik t wel

Greetz.
 
Jo mensen..
het liefst heb ik een cilindertje met pen 12 zuiger erin omdat ik binnenkort een pen12 krukas erin zet..

iemand eentje liggen?

Cilindertjes met pen 10 zuiger is natuurlijk ook welkom..mits er een goed prijsje aan vast zit (koop ik een pen 12 zuiger los..)


Laat maar wat horen

laterzz
 
Mijn aanbod van die corsa geldt nog steeds, de kop is nu in orde en dan krijg je der wel een nieuw pen-12 zuigertje bij
 
niemand verder een leuk cilindertje liggen?

ik ben ook nog steeds op zoek naar zo'n kromme alu kickstarter oorspronkelijk van een amico

iemand??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top