Slo DowN Well-Known Member 22 September 2002 #1 Ik zoek een goede carb van 19 of 21 mm. mardoli@xs4all.nl
G Gizmotreme ouwelul 24 September 2002 #3 Die dingen kosten niet zoveel nieuw man. en van bijv amal al helemaal niet. greetz
Slo DowN Well-Known Member 24 September 2002 #4 die amal dingen zijn niks waard heb ik gehoord. En zo een carb voor honda kost iig 90-100 euro. Vind ik toch wel heel wat. En aangezien ik nog een cdi moet hebben die nieuw 130 euro kost :|
die amal dingen zijn niks waard heb ik gehoord. En zo een carb voor honda kost iig 90-100 euro. Vind ik toch wel heel wat. En aangezien ik nog een cdi moet hebben die nieuw 130 euro kost :|
Daan Honda@NR 2 24 September 2002 #5 Originally posted by Gizmotreme Die dingen kosten niet zoveel nieuw man. en van bijv amal al helemaal niet. greetz Click to expand... pff jij bent echt DOM:| waarom denkje dat hij dit opend? niet als hij hem nieuw wou kopen hoor...:| |(
Originally posted by Gizmotreme Die dingen kosten niet zoveel nieuw man. en van bijv amal al helemaal niet. greetz Click to expand... pff jij bent echt DOM:| waarom denkje dat hij dit opend? niet als hij hem nieuw wou kopen hoor...:| |(
Slo DowN Well-Known Member 30 September 2002 #8 kom op mensen er moet toch een iemand op aarde zijn die er 1 verkoopt. Als je iemand kent die er een verkoopt laat hem contact opnemen met mij. bvd.
kom op mensen er moet toch een iemand op aarde zijn die er 1 verkoopt. Als je iemand kent die er een verkoopt laat hem contact opnemen met mij. bvd.