H Henk_de_mol Old skool member 18 September 2002 #1 Topic zegt genoeg.. Heb je iets liggen pm of reply ff!! grtz Erik
cozmo Retired 18 September 2002 #2 Ik heb er 1tje, heb er een weekje ofzo mee gereden. Plaatje is te zien op mijn scooterbase (cozmo). Bied maar wat. Mzzl Vincent
Ik heb er 1tje, heb er een weekje ofzo mee gereden. Plaatje is te zien op mijn scooterbase (cozmo). Bied maar wat. Mzzl Vincent
Patrick Retired die-hard 18 September 2002 #3 Ik heb er nog een liggen, en dat weet je ik laat het je snel weten.
H Henk_de_mol Old skool member 18 September 2002 #4 Originally posted by Patrick Ik heb er nog een liggen, en dat weet je ik laat het je snel weten. Click to expand... Ok Ik wacht af en Cozmo zeg maar gewoon je prijs want ik heb geen zin om te bieden!
Originally posted by Patrick Ik heb er nog een liggen, en dat weet je ik laat het je snel weten. Click to expand... Ok Ik wacht af en Cozmo zeg maar gewoon je prijs want ik heb geen zin om te bieden!
Bas Administrator Staff member 19 September 2002 #6 enrico: ik doe je het beste bod, omdat ik sommige zeeuwen toch een klein beetje lief vind. spreek mij op irc aan, en we regelen wat, ik heb kevlar versie
enrico: ik doe je het beste bod, omdat ik sommige zeeuwen toch een klein beetje lief vind. spreek mij op irc aan, en we regelen wat, ik heb kevlar versie
H Henk_de_mol Old skool member 19 September 2002 #7 Originally posted by Freezer enrico: ik doe je het beste bod, omdat ik sommige zeeuwen toch een klein beetje lief vind. spreek mij op irc aan, en we regelen wat, ik heb kevlar versie Click to expand... :*
Originally posted by Freezer enrico: ik doe je het beste bod, omdat ik sommige zeeuwen toch een klein beetje lief vind. spreek mij op irc aan, en we regelen wat, ik heb kevlar versie Click to expand... :*