getunde minarelli verticaal

rabbitgsi

rabbit gsi
hallo ik ben arno 23 jaar en automonteur ben nieuw hier

ik heb een jaar geleden een rapido pista van mijn neefje gekocht maar krukaslagers lagen eruit.

dus heb heel het blok uit elkaar gehaald en er een hoop nieuwe onderdelen in gestopt en een hoop geld.

maar hij loopt niet lekker naar mijn zin.

er zit een nieuwe 70 cc dr cilinder op
17.5 mm delorto carb. met 90 sproeier dacht ik
orgineel spruitstuk wel hand shoke van gemaakt.
next uitlaatje
en open air filter die voor 95 % dicht is gemaakt anders loopt hij helemaal niet.

ik heb de luchtschroef 1.5 of 2 slagen open staan en heb net zo lang de sproeier afgesteld totdat de bugie een beetje bruin is.

-nu is het probleem dat als hij koud is niet harder rijd als 55 en nogal prutelt bij de 55 en af wil slaan.

als hij warm is wat heel lang duurt 5a6 km dan rijdt hij weer goed en loopt hij 75 op zijn top.

-ook heb ik het probleem dat hij af en toe bij het wegrijden heel hard trekt op zijn achterwiel en dan laat ik gas los en weer gas bij en dan trekt hij heel langzaam als je gas blijft houden als hij hard trekt is het net of hij overschakeld en ook were langzaam trekt maar de koppeling en alles is orgineel. de rollen heb ik iets andere in gedaan zwaarder geloof ik zodat hij harder trekt.

heb verder niet veel verstand van automaten doe mij maar een suzuki tsx dat was iets makkelijker sleutellen allemaal die heb er 3 versleten toen ik 16 was.

gr.arno ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat ik er evt. aan kan doen.
heb er veel geld ingestopt maar loopt niet naar mijn zin.

Advertisement - register to remove this

tja , tis maar net waar je verstand van hebt ;)

als je weet hoe het bij een scooter werkt ben je 2 keer zo blij met een scooter dan de gare tsx-en waar al 40 man aan hebben gesleuteld ;)
en alles is versletenvan tsx inmiddels.