Ik heb sinds kort een blauwe top erop zitten (en nieuwe bobine) en voor de rest niets veranderd aan de scooter.
Het vreemde is dat ik nu een getik bij de cilinder uit de buurt hoor komen en dit alleen als hij iets meer toeren maakt en dan tikt hij ongeveer zo snel als het toerental. Vlak na het starten hoor je dit niet maar het blok is nog niet warm wanneer hij dit geluid maakt, maar bij stationair loopt hij weer gewoon netjes zonder maffe geluiden.
Er zit verder een standaard uitlaat op, rito krukas en C3 lagers (ik denk niet dat het een lagerprobleem is)
Ik had net met een stukje tin gekeken of ik nog een squish had (ivm zuiger-kop-botsing) en dat zag er goed uit.
Heeft iemand enig idee?
Het vreemde is dat ik nu een getik bij de cilinder uit de buurt hoor komen en dit alleen als hij iets meer toeren maakt en dan tikt hij ongeveer zo snel als het toerental. Vlak na het starten hoor je dit niet maar het blok is nog niet warm wanneer hij dit geluid maakt, maar bij stationair loopt hij weer gewoon netjes zonder maffe geluiden.
Er zit verder een standaard uitlaat op, rito krukas en C3 lagers (ik denk niet dat het een lagerprobleem is)
Ik had net met een stukje tin gekeken of ik nog een squish had (ivm zuiger-kop-botsing) en dat zag er goed uit.
Heeft iemand enig idee?