Gestraalde DD carter + gloednieuwe krukas

Status
Not open for further replies.

G.O.A.T

Well-Known Member
Goeiendag heren,

Ik bied bij deze mijn gestraalde DD mina horizontale carters aan. Hierin zit een gloednieuwe ongebruikte power1 as. Deze is net als de lagers alleen geplaats, maar de motor is nog nooit gestart.

Ook zit er een lege gepolijste carterkap bij en een lege gepolijste waterpomp met slakkenhuis bij.

Enige nadeel is dat er nog geen keerring aan de ontstekingskant in zit. Aan de variokant zit er een nieuwe keerring in.

Ik verkoop hem omdat ik het benelli project van roel gekocht waarbij al een blok met krukas en polini vertanding zit.

Het blok heeft mij 50 euro gekost, het stralen 50 euro en de nieuwe power1 krukas met C3 lagers 110 euro. Dit geeft een totaal plaatje van 210 euro.

Ik verkoop daarom ook neit onder de 170 euro.

Ik zeg het nog eens, sinds de carters gestraald zijn en de nieuwe krukas + lagers erin gezet zijn is het blok NIET gestart geweest. Alles is dus gloednieuw en brandje schoon.

Foto's zijn op aanvraag aanwezig.

Groeten

Edit/ Carter is eventueel te ruil tegen snelle onderdelen, onderdelen in het rijtje van: evo70, speed, c20, c21, keihin28mm, overrange etc. Natuurlijk wel in goede staat en waarde moet overeen komen met het blok.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top